לאחר קריירה ענפה בשירים שכולנו מכירים, ורגע לפני ההופעה הגדולה שלו בהיכל הקונגרסים בחיפה, החליט הזמר והיוצר קובי פרץ ללכת לכיוון קצת אחר, ולשחרר את הסינגל הבא שלו "כל ערב", שכתבו אבי אוחיון ודודי בר דוד. פרץ, רומנטי כהרגלו, סיפר היום (ראשון) לאיריס קול ב-103FM על היחסים עם אשתו ענבל והשמועות על התביעות נגדו.



על השיר החדש כל ערב סיפר פרץ בהתרגשות: "הגעתי לאבי אוחיון בשביל שיכתוב לי שיר אחר לגמרי, רציתי משהו יווני, אבל הוא הציע לי ללכת לכיוון קצת אחר ממה שאני רגיל, והלכנו על זה".





"אני וענבל נשואים משנת 2008 וחווים עליות ומורדות כמו כל זוג", הוסיף פרץ על אשתו, לה הקדיש את השיר, "אני לא יכול לראות את עצמי בלעדיה, ואף פעם לא מסתכל עליה כדבר מובן מאליו. במהלך השנים האחרונות נוכחתי לדעת שהיא הייתה איתי שם במצבים הכי מורכבים בחיים, ומבחינתי לגמרי זכיתי", הודה בהתרגשות.





בהמשך סיפר פרץ על ארוחות שישי בביתם, ואמר: "בכל יום שישי אני לא מפספס אף פעם וקורא בשבילה את אשת חיל. במקום המשפט 'ואת עלית על כולנה', אני אומר 'ואשתי עלתה על כולנה'. הילדים שלי מסתכלים עליה ואומרים 'ואמי עלתה על כולנה'". אם חשבתם שההתרגשות והרומנטיות נגמרה כאן טעות בידיכם, פרץ חגג לאחרונה את יום הולדתו ה־44 והודה שאתו דאגה לפרגן לו ביום כיף: "היא לקחה אותי לספא בדרום, ובערב פרגנה בארוחה עם חברים קרובים".