הזמר, המלחין והשחקן הישראלי הידוע יגאל בשן, שהלך לעולמו בגיל 68 לפני שנה בדיוק, זוכה למחווה מיוחדת מהזמר עידן עמדי. כוכב להקת "הופה היי" שהוציא במהלך הקריירה עשרות אלבומים ורבים משיריו הפכו ללהיטים, זכה לפני ארבעה חודשים לפרוייקט מחווה מיוחד שכולל חידושים של מיטב שיריו, וכעת מגיע הזמן לשיר המוכר ביותר שלו - "סיוון".



לאחר מותו בדצמבר האחרון, החליטו "כאן גימל" ו"ארומה Music" להנציח את זכרו ואת שיריו בפרויקט, "אם הייתי שר לך – שרים יגאל בשן". משתתפים בו אמנים כמו שלומי שבת, עידן עמדי, יובל דיין, איתי לוי, ג'יין בורדו, נועה קירל, פיטר רוט ועוד, אשר מבצעים את השירים שהשאיר אחריו והפכו לנכסי צאן ברזל במוזיקה הישראלית. העיבודים וההפקה המוסיקלית הם של המוזיקאים גיא ויהל (שגם הם מבצעים שיר בפרויקט) שתפרו לכל אחד את הסיגנון המתאים לו ונתנו יחד עם הזמרים צבע חדש לשירים.





אחרי ההצלחה של 2 הסינגלים הראשונים "איתך" (שלומי שבת) "ודוד יפה עיניים" (A-WA), יוצא לאוויר הסינגל השלישי "סיוון" בביצוע עידן עמדי, שמבשר גם על יציאת האלבום המלא.

עמדי, שזכה לחדש את הלהיט הגדול ביותר של בשן סיפר: "לכל אמן יש את רפרטואר השירים שמלווים את דרכו בקריירה. אם זכית הקהל מחבק אותם לאורך השנים והם אינם חיים רק לרגע, בודדים ומיוחדים הופכים להיות שירים שהם חלק מההוויה הישראלית. 'סיוון' הוא שיר כזה. קלאסיקה ישראלית".



"אולי זו הזדמנות והדרך הטובה להודות ליגאל בשן, על חיוכים שהותיר בי כשהייתי ילד מכור ל'הופה היי'", הוסיף עמדי. "על כל שירים והמנגינות ועל רגעים נצחיים וחד פעמיים שהשאיר בעולמנו".