אמש הלכה לעולמה כוכבת צמד הפופ המצליח "רוקסט", הזמרת מארי פרדריקסון בגיל 61. המוזיקאית השוודית, שהלהיטים האיקוניים ביותר שלה הם "it must have been love", "Listen to Your Heart", "Spending My Time", מתה, על פי הדיווחים, לאחר מאבק במחלה ממושכת, והכוכבת הישראלית שפיטה החליטה להעניק לה כבוד אחרון בקאבר ללהיט הגדול ביותר שלה.



אמש, במהלך הופעתה ב"זאפה תל אביב", ביצעה פיינליסטית העונה הקודמת של "הכוכב הבא לאירוויזיון", ששבה לביקור גם בעונה הנוכחית, את "it must have been love", הלהיט הגדול ביותר של "רוקסט" משנת 1990.





היום העלתה שפיטה לרשת סרטון מההופעה, בו היא מקדישה את השיר לזמרת המנוחה ואומרת: "הסולנית של 'רוקסט', היא מתה. כל הדרך בכיתי, גיג'דרתי, ואני אף פעם לא עושה את זה. מבחינתי מי שמת - ברוך הבא, לעולם הבא, אין לי עצבים אליו. אבל היא, איזו להקה! רק היום גיליתי איך קוראים לה. קוראים לה מארי, ולזכרה של מארי מ'רוקסט' עשינו לכם איזו חלטורה".



כזכור, הכוכבת, הייתה חצי מהצמד המוזיקלי המצליח שהוקם בשנת 1986, יחד עם פר ג'סי, זכה לפופלריות גדולה בשנות השמונים והמשיך לפעול עד ימים אלו.





העיתון השוודי "אקספרס" דיווח: "בעלה של מארי פרדריקסון, מייקל בוליס, ושני ילדיהם אינז ג'וזפין בת ה-26 ואוסקר בן ה-23 מודיעים בצער רב על מותה של אחת מהאמניות האהובות שלנו".

בשנת 2002 קרסה פרדריקסון במהלך ריצה עם בעלה, ובמוחה התגלה גידול. הזמרת עברה ניתוח להורדת הניתוח וסדרה של טיפולים כימותרפיים.