הזמר עומר אדם ומנהלו בעשר השנים האחרונות, אסף אטדגי, מפסיקים את העבודה המשותפת, לאסי הג'וקר מרדיו צפון 104.5FM, ולאמרגן חגי אוזן יש מה להגיד על זה. אטדגי ליווה את אדם מתחילת הקריירה וטיפח אותו כל הדרך, עד להצלחתו המטאורית של הזמר, הניהול המוצלח אפשר גם לאטדגי ליהנות מאור הזרקורים והקנה לו את כרטיס השיפוט בשתי עונות של "הכוכב הבא לאירוויזיון". אסי הג'וקר שוחח על כך עם אוזן, מנהלה לשעבר של הזמרת נסרין, שגם חווה פרידה מקצועית לאחרונה.



אם אנחנו כבר בענייני חתונות או פרידות, נמצא איתנו המומחה חגי אוזן
"המומחה לפרידות או לחתונות?".





רגע, קודם כל חייב לומר מבקר המוזיקה לשעבר העיתונאי המנהל האישי שמענו מקודם את נסרין אפשר לומר מי שהקפיץ לנסרין את הקריירה מעלה מעלה, מה אתה אומר על הנושא הזה עומר אדם ואסף אטדגי?
"אני חושב שיש לנו רק שרית חדד ואבי גואטה אחד. בסופו של דבר צריך להתייחס לזה בצורה מקצועית יש פרויקטים, זו העבודה שלנו המנהלים, לקחת זמר מנקודה א לנקודה ב' ולפעמים עד לאות האחרונה ל-ת'".



כשיש הצלחה רואים שזמר מצליח או זמרת מצליחה, רואים שהכל ורוד, הכל ורוד הכל תקין הכל בסדר, איך יכול להיות שבשיא ההצלחה נפרדים?
"אני לא חושב שצריך יותר מדי להסתכל לשורה התחתונה של ההצלחה, יש דברים שאנחנו לא יודעים אותם. ואם מגיעים לאיזה נקודה מסוימת שאולי אפילו שובע מסוים, יכול להיות שובע מסוים, במקרה הזה".



עומר אדם. צלם : שרית מור
עומר אדם. צלם : שרית מור



חגי אוזן אני לא רגיל לשמוע אותך מאופק
"מאופק? אני אגיד לך למה אני מאופק. אני אני עוד לא יודע את כל הפרטים, אתה יודע שתמיד אני אוהב לחתום על הדברים שאני אומר. במקרה הזה, באמת הידיעה התפרסמה אתמול ועדיין לא הבנתי מה קרה שם בדיוק, אני יכול גם רק לדבר ברמה הכללית".



ברמה האישית גם אתה חווית פרידה לא מזמן
"נכון, יש כאן משהו שהוא אישי, שלה. שהשפיע והפריע לי לעבוד מאוד, לא אפשר לאף אחד לבצע את העבודה שלו כמו שצריך, זה השליך ישירות על הבמה ואני בסיטואציה כזאת לא הייתי יכול".



אסף אטדגי. צלם : יח"צ
אסף אטדגי. צלם : יח"צ



כמו שאני מכיר אותך אתה לא יושב על זרי הדפנה עכשיו
"לא חס וחלילה, אני כל הזמן בעשייה, אני כבר עכשיו עם רינת בר הגדולה והמדהימה".



אנחנו עדים עכשיו לשיתוף פעולה מצוין בינך לבין רינת עם סינגל חדש יפיפיה מרגש, "שלושה ילדים וכלב"
"וגם, פרויקט חדש אני יודע שאתה מעורב בו אמנותית, עם עדן אבוטבול מי שזכתה לפני 7 שנים ב'אייל גולן קורא לך' ועברה סוג של 'הפכות' אפשר לומר עם עצמה, חוזרת בגדול עם סינגל שנקרא 'בוקר טוב למציאות שלי' שאתה כתבת והלחנת ואתה מוכיח כל פעם איך אמרת לי פעם? שהמוזיקה המזרחית אף פעם לא תעלם, חד משמעית".





חד משמעית למרות שהיו בינינו לא מעט עניינים,
"לא, תקשיב. הוויכוח בינינו, היה על, אני כיוצר, אני יודע טוב מאוד מה אני רוצה לעשות ומה ה'ויז'ן' החלומי שלך ושלי פשוט, עם הזמן אתה צריך להשלים עם תופעות, טרנדים מוזיקלים אופנתיים, שבאים. אני לא יכול לחנך את הקהל, אני יודע שבסופו של דבר אין מה להבהל כי תמיד יבואו כל מיני תופעות, כמו שהיה בזמנו, היפ הופ והסלסולים, לאחר מכן היה רגאטון, אין מה להבהל מהדברים האלה. היו כבר שלבים של רוק מזרחית ואלקטרוני עם דאנס מזרחית.


הנה ראיתי עכשיו סרטון שעלה לרשת ממש לפני מספר דקות, מכינים לנו כבר את להיט החתונות הבא. אייל גולן מצלם בסלפי, אני לא יודע אם זה שיר שלו או של איתי לוי שניהם מתויגים שם, אבל עוד פעם לכיוון האלקטרוני. מעורבים שם גם די ג'יי VIVO. בסופו של דבר אין מה לברוח מהבית, אני חושב שאם בן אדם חושב רחוק וחושב על שירים נצחיים והנה ממש עכשיו ברגע זה אתה השמעת שיר מהאלבום השני של נסרין".


שיר שגורם לי להתנועע כאן, בכסא.
"נכון ואני בטוח שיש אנשים שמתגעגעים לצליל הזה, בסופו של דבר זו המוזיקה שלנו. אני יכול כבר עכשיו להגיד שהשיר הבא של רינת הוא שיר שלגמרי עם התבלינים הערביים, לוקח את רינת למקום שהיא מאוד מאוד נהנית בהם. אני חושב שאם אנחנו, אני כיוצר ואתה כשדר רדיו ואיש תקשורת נעשה כל אחד בחלקה הקטנה שלנו את המהלכים האלה, אין מה להבהל הרי כולם חוזרים הביתה בסופו של דבר".

תגיד חגי אני חייב לשאול שאלה, אומרים שעומר אדם ואסף אטדגי יסיימו יפה בחיבוקים ובונבנירות יש מצב שיקרה דבר כזה? מה אתה אומר?
"I FOUND IT HARD TO BEALIVE אני חושב שזה יפתיע אותי אם זה יגמר ככה".

למה? במקרה שלך ונסרין זה לא נגמר בחיבוק ונשיקה?
"אתה יודע.. עוד חזון למועד, אני עוד לא אמרתי את המילה האחרונה".

נסרין קדרי. צלם : רונן פדידה
נסרין קדרי. צלם : רונן פדידה


כשחגי אוזן אומר את זה, יש לי הרגשה אתה יודע מה? אני אגיד את זה? יש לי הרגשה שבקרוב נראה כותרת – "חגי אוזן נגד ליאם הפקות"
"שמע , אני מה שנקרא בשכונה 'מחכה למטה'".

הופה...
"סבלנות יש לי סבלנות בבנייה ויש לי סבלנות בכל שלב".

אבל לא עם הגרזן! חגי אוזן תקשיב, אני רוצה להשמיע כאן בבכורה את החדש של עדן אבוטבול שאתה כתבת והלחנת, עיבוד מצויין על האוריינטלי מה שנקרא, חד משמעית.
"נדב ביטון האלוף, המאסטרו".

ממשרד יחסי הציבור חגית נוביק סלומון & ירון כהן המייצגים את נסרין נמסר: "חגי אוזן הוא חבר והיה לו חלק חשוב בהתקדמות של נסרין בשנים האחרונות. נסרין מודה לו ומעריכה אותו על הדרך המשותפת".