המוזיקאים מתגייס למען ילדים עם צרכים מיוחדים: עמותת "קשר - הבית של המשפחות המיוחדות", יחד עם המשוררת חנה גולדברג יוצאים ביוזמה חסרת תקדים להוסיף בית נוסף להימנון הילדים הפופולארי "חברים בכל מיני צבעים" - בית המוקדש לילדים עם צרכים מיוחדים. הקלאסיקה הוקלטה מחדש בעיבודו של אלדד שרים ובביצוע שורה של אמנים מובילים: קורין אלאל, סטפן, לי בירן, מאיה בוסקילה, כתריה, דוד ד'אור, בן זיני וטיילור, מוטי טקה ועדן אלנה.



כל הזמרים חברו יחד בהתנדבות במטרה לעודד קבלת ילדים עם צרכים מיוחדים בחברה הישראלית ולהוביל לשינוי חברתי במסגרת קמפיין מימון המונים של העמותה.


מאיה בוסקילה, סטפן, בן זיני וטיילור למען ילדים עם צרכים מיוחדים

הכול החל בפנייה ספונטנית של שני, אימא של עילי בן ה-8 הסובל משיתוק מוחין, אל המשוררת חנה גולדברג, בבקשה לכתוב בית נוסף לשיר "חברים מכל מיני צבעים", על ילדים עם צרכים מיוחדים, על מנת שבנה, שאוהב ומדקלם את השיר, וילדים כמוהו, יוכלו למצוא בשיר ביטוי לעולמם. חנה גולדברג, בצעד לא שגרתי וחסר תקדים, נענתה לבקשה וכתבה בית נוסף לשיר: "יש לי חבר על כיסא גלגלים \ הוא ואני כמו שני אחים \ למרות שהוא ממני לגמרי אחר \ אך על כזה חבר איך אפשר לוותר?"



השיר "חברים מכל מיני צבעים", נכתב על-די חנה גולדברג בשנת 1998, עבור הפסטיגל. הוא הולחן על-די יוני רועה ובוצע במקור על-די שרית חדד. לימים הפך השיר לקלאסיקה שממשיכה להתנגן בפי כל ילד גם בימינו.