"הכל זהב", תכנית הנוסטלגיה והזמר העברי של רדיו ת"א 102FM בהגשת תומר סגיס, תחגוג בסופ"ש הקרוב 9 שנים לעלייתה לאוויר. ספיישל יום ההולדת יעמוד בסימן הצדעה ללהקות הצבאיות, ובאולפן יתארח ששי קשת, מכוכבי להקת הנח"ל הגדולים בכל הזמנים.

בתכנית יובאו סיפורים מאחורי הקלעים של הוואי הלהקה, ינותח סוד כוחן של הלהקות שבזכותו הן צעדו בראש מצעדי הפזמונים של הימים ההם, וכן היא תעסוק במלחמות האגו בין הלהקות, עליהן תרחיב רוחל'ה שיין ארגמן, כוכבת להקת חיל האוויר, הזכורה כסולנית השיר "מוכרחים להמשיך לנגן".

קשת, המשמש כיום כמנהל האומנותי של תיאטרון היידשפיל, אמר לסגיס במהלך התכנית כי אינו פוסל את הרעיון לתרגם חלק משירי הלהקות הצבאיות ליידיש ולשלבם ברפרטואר של התיאטרון.

התכנית "הכל זהב", זכתה בשנת 2017 בצל"ש אגודת העיתונאים בכנס אילת לעיתונות על שימור וטיפוח הזמר העברי הישן, משודרת במקביל ברדיו ת"א,רדיו חיפה וברדיו גלי ישראל, מדי שישי בשעה 06:00 בבוקר, ובשידור שני בשבת בשעה 07:00 בבוקר (השידור החוזר ברדיו ת"א בלבד).

תומר סגיס מסר: "אנו שמחים זו השנה התשיעית ברציפות, להביא מדי שבוע את ניחוחה של א"י הישנה והטובה תוך הצדעה ליוצרים, לאמנים וכמובן לשירים שעיצבו את תרבותנו במהלך השנים. ברוח הזו אנו שמחים לחגוג את יום הולדתה של התכנית, עם הצדעה לשירי הלהקות הצבאיות שהפכו לנכסי צאן ברזל בזמר העברי ולארח את כוכב העל של להקת הנח"ל ששי קשת, שהפך לאייקון תרבותי ובעל זכויות רבות בעולם השירה והמשחק הישראלי".