אחרי ההייפ שנוצר סביב ההחתמה הבינלאומית של סטטיק ובן אל בחברתו של המיליונר הישראלי-אמריקאי חיים סבן, השניים הוציאו קאברים לועזיים לא בדיוק מוצלחים לשיריהם הנודעים כ"סלסולים" ו"טודו בום". עם זאת, סוף סוף השניים הוכיחו שהם יכולים להיות גם מקוריים ולצאת מהניסיון הלא הכי אפקטיבי או מוצלח למחזר קאברים לשיריהם בשפות שונות.

בשירם החדש והמשותף עם הראפר האמריקאי פיטבול – Further Up (NA NA NA NA NA) שכולל סימפול בולט לשיר Here Comes The Hotstepper של Ini Kamoze משנת 1994 (שהוא בעצמו סימפול לשיר מהסיקסטיז Land Of 1000 Dances של ווילסון פיקט) בשילוב היפ הופ, קצת רגאטון והמון מהדנ"א של סטטיק ובן אל.

השניים נשמעים טוב, נראים טוב, שרים בנונשלנטיות ובעיקר מציגים שיר קליט, קצבי שבעזרת הפזמון המסומפל המוכר והאהוב, יכול בקלות להפוך להצלחה הבינלאומית האמיתית הראשונה שלהם. השילוב של השניים עם פיטבול הוא מעולה ואין ספק שזו אחלה יריית פתיחה לצמד ולמפיק המוזיקלי שלהם, כמובן, ג'ורדי (ירדן פלג).

מה שכן זמבר את הצמד זה שיומיים לפניהם, דדי יאנקי וניקי ג'אם בשירם Muevelo, שיר הרגאטון החדש שלהם, סימפלו גם הם בדיוק את אותו השיר מהניינטיז שסטטיק ובן אל ופיטבול סימפלו, מה שיצר הקבלה ודי הרס לסטטיק ובן אל את המומנטום.

עם זאת, אני אישית חושב שהגרסה של סטטיק ובן אל עם פיטבול יותר טובה, יותר קצבית, יותר מרימה ויותר אנרגטית. יש להם במה להתגאות!