עם כל הכבוד לעדן אלנה (זוכת "אקס פקטור"), אוהד שרגאי ולואי עלי, שהיו מוכרים עוד בטרם ניסו מזלם בשלב הראשון של "הכוכב הבא לאירוויזיון" (עונה 7), מי שגנב את ההצגה היה הרכב האינדי פופ האוריינטלי "מועדון הקצב של אביהו פנחסוב" שאולי לא המשך לשלבים האחרונים, אך בהחלט הותיר רושם בלתי נשכח. בראיון לאיריס קול ב-103FM סיפר אמש המוזיקאי על התחושות שאחרי, על העבודה המספקת ועל הגרסה החדשה שהוציא ההרכב לשיר "עיניים שלי" של יהודה פוליקר.

איך היה בכוכב הבא לאירוויזיון?
"אין לי מושג על מה את מדברת".

אני בטוחה שכן. איך עלה הרעיון שתגיע לשם? אני מאוד שמחה שהלכת.
"מועדון הקצב זו רכבת שנוסעת. אני עכבר רחוב שמחפש את גבינה שלו. הגבינה שלי לא הייתה שם. רציתי להביא את הגביע של האירוויזיון הביתה והבנתי שהגביע כבר אצלי. אני רוצה שמועדון הקצב יגיע לכל מרזב במדינה. ביום שישי הקרוב מתחילה התוכנית האמיתית, 'הכוכב של אביהו'. נהיה ביפו בבוקר עם תוכנית אמיתית בלי פרסומות וחארטות ועם אג'נדות. זה יהיה בשידור לייב ברשת וזה יכלול גם שופטים מקצועיים ביניהם יצחק בן יצחק, ראובן עטר, זוהיר בהלול, סבתא שלי וכל מי שרוצה לפתוח את הלב".

אני רוצה גם לשפוט.
"את לא יכולה. את יכולה להתחרות. כל מי שיבוא עם סיפור עצוב על זה שאבא שלו דינוזאור אמא שלו צריכה כליה אנחנו ישר מעיפים. באים ונותנים את הלב בשיר. בואו לשיר בלי סיפורים".

איפה החבאת את הסבתא המהממת שלך כל השנים?
"היא לא יצאה מהבית כבר 14 שנה. עכשיו היא יצאה ולא עונה לטלפונים. רוצים אותה לאח הגדול. בואי נודה, היא פסיכוטית. היא הולכת עם פלטפורמות 40 מטר בכל רגל".

היא מהממת.
"עזבי אותה. מה שחשוב לי זה הפרויקט המרגש שאני מעלה אותו בעשר אצבעות ביום שישי. כל מי שיש לו כישרון ורצון לבטא את עצמו בצורה נקייה – שיבוא".

אבל מה הפואנטה. בכוכב הבא שולחים את הזוכה לאירוויזיון, מה יקרה לזוכה שלך?
"מקום ראשון יש לו כרטיס לנסוע לאירוויזיון יחד איתי. אולי נעשה גם שיר יחד. מקום שני מקבל וספה לא חדשה אבל עובדת".

מאיפה הוספה?
"אני מארגן".

אם היא לא חדשה אבל עובדת מאיפה אתה מביא אותה?
"אני מתחייב על וספה. עובדת עם רישיון. מבוטחת במצב טוב. מה זאת אומרת מבוטחת? אני לא משלם על הביטוח".

יש גם פרס למקום השלישי?
"לא הגעתי לזה. אנחנו עובדים על זה".

לטובת מי שבאמת רוצה להגיע, לאן להגיע?
"לשוק היווני למסעדת מאמא ג'וליה בשעות הבוקר עד שניפול מהרגליים. נעדכן שעה מדויקת. יחלקו אוזו וערק. נפנק".

אתה לא תהיה שיכור אחרי שעה.
"לא. יש לי משימה".

רק רציתי לוודא. מהמם
"מהמם ומרגש. רגע מה עם השיר שלי לא דיברנו עליו. טוב לא חשוב".

לא לא. אנחנו נשמע אותו עכשיו. גרסה יפיפייה לשיר עיניים שלי של יהודה פוליקר. מה אתה רוצה להגיד עליו? הקדשת אותו לאמא שלך.
"נכון אבל לא בא לי להתחיל עם הסיפורים העצובים. שיר שאני מאוד אוהב. יקר לליבי ושמחתי לעשות אותו עם הטוויסט. הוא סגירת מעגל בשבילי. זה שיר שהושמע הרבה בבית כשהייתי ילד".