קצת יותר משנה אחרי שיר הבכורה בקריירה הבינלאומית שלהם, "ROCK ASS MILLIONER", הכנות מרובות ופגישות עם מיטב המפיקים בארצות הברית, גרסה אנגלית לשיר "Todo Bom" חודש אחרי השקת השיר האחרון, "Further Up", סטטיק ובן אל כובשים יעד נוסף. ב-26.2 יתארח צמד המוזיקאים בתוכנית הבוקר האמריקאית המצליחה של ABC ויבצע את השיר הטרי יחד עם הראפר פיטבול.

בנוסף, צמד הפופ הישראלי המצליח קיבל בתחילת השנה פרגון מיוחד מלא אחר מאשר הראפר סנופ-דוג, שהעלה לרשת סרטון בו הוא מברך את סטטיק במילים: "סטטיק, בהצלחה. הגיע הזמן לעלות שלב. אתה מבין מה אני אומר? לך הכי רחוק שאתה יכול, תמשיך להתקדם ואל תוותר".

על הולדת שיתוף הפעולה עם פיטבול סיפר השבוע סטטיק בתוכניתה של איריס קול ב-103FM: "פיטבול אומר את זה הכי טוב בבית הראשון - Here's a little story about my friend Haim, Gave me a call about a hit, I said count me in' , זה בדיוק ככה. חיים סבן הרים לו טלפון ואמר לו יש פה שיר תשמע אותו ותגיב. הוא עף על זה וזה היה החיבור".

בלי אותו טלפון מחיים סבן סביר להניח שזה לא היה קורה?
סטטיק: "בטוח לא היה קורה. זאת לא פדיחה שבן אדם בסדר גודל של חיים סבן עוזר לך, הכוח שלו כל כך עצום. גם אם יש למישהו להיטי ענק בעולם, עדיין לחיים סבן יש יותר כוח".

אם חיים סבן היה מרים לכם טלפון ומספר על אמן צעיר, מדליק ומגניב - אתם אומרים אוטומטית כן לשיתוף הפעולה?
סטטיק: "אין שום דבר אוטומטי".

בן אל: "בסופו של דבר, חיים שלח לו את השיר והוא אהב אותו. אם הוא לא היה אוהב - הוא לא היה שר".

איך אתם מרגישים כשאתם מבינים שאתם הולכים לעבוד עם פיטבול?
סטטיק: "זה 'וואו מומנט'".

צברתם בתוך חודש 15 מיליון צפיות לקליפ ביוטיוב
סטטיק: "והספירה נמשכת, מטורף".

כזכור, השיר הקודם של השניים מהווה למעשה גרסה חדשה ללהיט שצבר יותר צפיות מכל שיר אחר של השניים. "Tudo Bom" בגרסתו האנגלית מהווה תרגום כמעט מוחלט של הגרסה העברית, בשיתוף פעולה עם זמר הרגטון המפורסם J Balvin.