הזמר סגיב כהן חזר אמש מטיול בתאילנד והכניס את עצמו לבידוד בביתו, לפי הוראות משרד הבריאות, בגלל החשש שמא מגיפת הקורונה תגיע לישראל. בשיחה עם אילה חסון וגולן יוכפז ב-103FM, סיפר היום (שלישי) המוזיקאי על מצבו.

אתה בבידוד?
"סוג של, ככה אומרים, זה לא בידוד בצינוק - אני נמצא במקום טוב".

איך מסתדרים עם הילדים והבידוד?
"למזלי הטוב יש לי דירה נפרדת, כזאת שאני לא צריך לשים מסכה כדי לפתוח את המקרר. הייתה לי דירה פנויה ויכולתי להשתמש בה עבור הבידוד".

איך שומרים על קשר עם החברים והמשפחה בתקופת הבידוד?
"קשר טלפוני, עם המשפחה זה ממשיך כמו בתאילנד, דרך שיחות וידאו".

אתמול שוחחנו עם אמא שחזרה מתאילנד בנסיבות עגומות, היא הגיעה לארץ ואף אחד לא עצר אותה. למה אותך שלחו לבידוד?
"אף אחד לא שלח אותי לבידוד, אני הבנתי מהתקשורת שאני צריך לעשות את זה כי חזרתי מתאילנד. אבל לא רק אני, אלו הנחיות לכולם. היה חוסר פרופורציה בין מה ששמענו בדרכנו למצב בפועל. ביום של הטיסה התעורר דיווח ראשוני על שינוי ההנחיות של משרד החוץ והבריאות. הייתה היסטריה בארץ וגם התקשרו מהמשרד שלי והתחילו לבטל הופעות, תוך כדי שאני שוקל אולי לעשות את הבידוד שלי בקופנגן, אבל חשבתי שאני אצטרך לתת עוד שבועיים אחרי זה ועליתי בסוף על הטיסה. הגעתי לארץ ב-6 בבוקר, יצאנו מהשדה וציפינו שמשהו יתמוך בהיסטריה. אין קשר בין ההיסטריה למה שקורה במציאות".

גגגגגגגגגג

אז נכנסת לבידוד מרצון אישי.
"אין הרבה ברירות ואין לי רצון לפגוש אנשים שחוששים מלפגוש אותי, והם חוששים כי זה מה שהם מבינים. עשו רעש בתקשורת וזרעו פחד רציני, עד כדי כך שאפילו הצליחו לזרוע בי את הפחד, למרות שאני יודע שאני בסדר גמור ויום לפני אנשים נחתו בארץ והכל בסדר".

איך חזרת משדה התעופה?
"עליתי ברכבת עם עוד 3 חברים שנסעו איתי".