רגעים לאחר בחירת השיר שייצג אותנו באירוויזיון הקרוב בהולנד, Feker Libi, התייחסה היום (שלישי) עדן אלנה לבחירת השיר בשמח, אך סירבה לחשוף האם היה מדובר בשיר המועדף עליה. "לא היה לי פייבוריט, אני לא אספר מהו היה", אמרה אלנה. 

עם זאת, לשאלה איך היא מרגישה בנוגע לבחירת שיר המשלב מילים בשלוש שפות: עברית, אמהרית ואנגלית, השיבה כי "זה שיר מקסים, הוא מוקדש לבן זוגי, אבל הוא מייצג את כל המדינה וכל הצדדים בה. אותי זה מרגיע, לצד זה שמדובר בשיר כיף מאד". 

לשאלה כיצד תבלה את הזמן עד לרגע התחרות המותח, ענתה כי תנצל את הזמן לבילויים עם חברים לצד "עבודה משוגעת על השיר, אני פשוט אעבוד כמו משוגעת. אני מקווה לנצח, אני לא חושבת על החששות כדי שלא אלחיץ את עצמי. שמעתי מההפקה שראו וקיבלו תגובות בחו"ל והן היו טובות מאד, אז זה נורא נחמד". 

כאמור,השיר אותו תבצע עדן אלנה באירוויזיון 2020 - Feker Libi, נבחר בתום משדר חגיגי ב"כאן 11", אותו הגישה לוסי איוב, שם נקבע כי זוכת "הכוכב הבא לאירוויזיון" תייצג את ישראל בתחרות עם השיר אותו כתבו והלחינו דורון מדלי ועידן רייכל.

השיר הזוכה הוכרע לאחר שקלול נתוני ההצבעות של הועדה המקצועית (50%), הצבעת הקהל המוקדמת, שהחלה עם עליית השירים לפלטפורמות הדיגיטל השונות של כאן ב- 27 בפברואר ועד לפני פתיחת המשדר לבחירת השיר (10%), הצבעות הקהל בזמן הקצוב במשדר (30%) ונתוני ההצבעה מעמדות השיפוט (10%).