עדי אולמנסקי היא אחת מיוצרות הפופ החשובות והמשפיעות בשנים האחרונות, כזו שעברה כברת דרך ארוכה, השתפשפה, הקליטה, גנזה, הקליטה והתנסתה בכל סגנון של הפקה מוזיקלית ובדם, יזע ודמעות גיבשה ישות מוזיקלית אישית וקול פנימי ונשי חזק ועדכני ביותר שאופייני לה ולוייב שלה.

אחרי לא מעט שנים בהן הופיעה ופעלה באספקטים הבינלאומיים, החלה אולמנסקי לכתוב, להלחין ולהפיק בעברית, כשהיום יוצאת הסנונית הראשונה שלה מההרפתקה הזו – "איך לאוהב אותי", שיר ראשון בעברית מתוך אלבומה הראשון בעברית – "2 בלילה" בו שיתפה פעולה עם אמנים כמו טונה, אברהם טל, דור3 ועוד.



השיר הוא לא מהסוג ששומעים ביומיום בסצנת הפופ, הוא לא חיקוי לטראפ ולא ניסיון לא טבעי להישמע כמו היפ הופ אלא הוא עדי אולמנסקי במאת האחוזים עם כל הרגש, האמת והלב המוגש למאזין בכפית של זהב.

הפזמון קליט, הטקסט מאד אישי ורווי חוויות, צלקות, תקוות ואכזבות שאולמנסקי עברה והולידו את השיר שמהווה יריית פתיחה מעולה עבורה במסלולה החדש.

"השיר 'איך לאהוב אותי' הוא השיר שבחרתי להוציא ראשון מהפרויקט כי הוא השיר שמתמצת מבחינתי את הדבר הכי בסיסי שממנו כל שאר האלבום נובע", מסבירה אולמנסקי, "לא לימדו אותי איך לאהוב אותי. לא לימדו אותי, אז איך אדע? ואיך אוכל לחיות בשלום איתי ועם אחרים. כתבתי אותו באיזה לילה, כשנשארתי לבד באולפן והרגשתי פתאום שאני מבינה את המקור. המקור לעליות ולירידות, לפחדים. השיר הזה פשוט נשפך ממני, הכי בטבעיות, הכי בכנות, בלי שום הצגות או פילטרים. הוא מדבר על הפחד לא להצליח, הפחד לא להיות אהובה, שלאף אחד לא יהיה אכפת ממני, ובמקביל מודה לכל האנשים המדהימים שתמיד האמינו, שתמיד נמצאים שם בשבילי, שמזינים אותי כמו ויטמינים לנשמה".