"ערמות של נבואות בלי כיסוי/ העולם גורם לי להיות לא שפוי/ קונספירציות אולי אני עוד חלק בניסוי/ ואם המשיח בדרכו וואלק שאפו על העיתוי". כך כתב, הלחין ושר הראפר איזי (ארז שרון), ב"ככה ככה": סינגל חדש שהוציא בהשראת ימי קורונה. הקליפ לסינגל (צילום: איה זך) מצולם כולו באולפן של איזי, חמוש בכובע מצחייה, חליפת מיגון ירקרקה ומסיכה משוחררת.

"בגלל שאנחנו נמצאים עכשיו בתקופה הזויה, החלטתי לשתף את העוקבים שלי באינסטגרם - איך עוברים סשן", הוא מספר. "שמתי את הטלפון באולפן, והתחלתי לאלתר להם. היה נחמד".

איך מרגיש ראפר שכל הווייתו אקשן ותנועה מתמדת, שפתאום עושים עליו Pause?
"מטבעי, אני תמיד משתדל להיאחז בדברים הטובים. בכל דבר. גם בדברים הרעים, אני משתדל לקחת את הדברים הטובים. הכיף הכי גדול שקיבלתי מהבידוד הזה הוא לשבת בארוחת שישי עם המשפחה. זה הדבר הכי טריוויאלי והכי קבוע שיש בלו"ז השבועי שלי, שכבר לא קורה בצורה תקינה. זה כמו שאתה מעריך את החשמל שלך, רק כשיש לך פתאום הפסקת חשמל".

גילית עוד משהו מאז שהתחיל הסגר?
"גיליתי שהחברה שלנו מורכבת ממלא אנשים שרק רוצים לעזור ולתרום, וחדשות זה משהו שמאוד מעיק עליי ועושה לי רע. החדשות זה עוד משהו במהלך היום, שגם ככה מאוד עמוס, אז אני לא מייחס לזה חשיבות. אבל כשהימים כל כך ריקים מאינפורמציה חיצונית, ואז אתה מזין אותם בחדשות, פתאום אתה קולט שאתה לא צריך את מה שיושב עליך בכזאת אינטנסיביות, ומספיק לשמוע חדשות פעם ביום".

אולי הגיע הזמן לחזור למשמעות המקורית של השם שלך: איזי. יו טייק איט איזי נאו?
(צוחק). "לגמרי. יש מצב שזאת המהות. בגדול התובנה הגדולה שלי מהמצב החדש היא שהערבות ההדדית תנצח פה. וצריך להתחבר לדברים הקטנים, שנראו לנו עד היום טריוויאליים. אני גם אומר את זה בשיר. פתאום אני מבין שהדבר הכי חשוב זה חיבוק של אמא. בימים כתיקונם לא הייתי כותב שורה כזאת. מקווה שנעשה ריסטארט. להתראות אחרי הפרסומות, כמו שדודו טופז היה אומר".

יש בשיר גם מסר חיובי: "אני נשבע לך שבסוף יהיה טוב".
"כן, כאילו אני לא רואה אופציה אחרת. אם לא יהיה טוב, אז כנראה שלא אחווה את זה. מה נשאר לנו חוץ מלהיות אופטימיים?".