הזמר נתנאל הלך לעולמו אמש בגיל 51 לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. אייל גולן, ספד היום (שלישי) ברשתות החברתיות לזמר שהשאיר אחריו אישה וארבעה ילדים, שני בנים ושתי בנות. הגידול הסרטני התגלה בראשו של נתנאל לפני כשנה, והוא עבר ניתוח בהול, בו הוסר הגידול בהצלחה.

"גיל 20, תל אביב, אני וכמה חברים יוצאים לבלות ותוך כדי נסיעה עושים סיעור מוחות לאן לצאת" נזכר גולן. "ואז אחד החברים אומרים בואו נלך למקום ששמו ׳אהבה מחודשת׳.

"אנחנו מגיעים, יורדים במדרגות, תופסים שולחן ליד הבמה, מזמינים דרינק ואז עולה לבמה בחור תימני יפה תואר ומתחיל לשיר", הוסיף גולן. "תוך דקות ספורות כבר לא רואים שולחנות כי כל האנשים עומדים עליהם. חפלה מטורפת וערב בלתי נשכח. מאותו ערב כבר לא התלבטנו - כל שבוע בקבוע ׳אהבה מחודשת׳ והזמר נתנאל. עם הזמן הכרנו והיית מזמין אותי לשיר איתך על הבמה ופירגנת תמיד".

"כמה קשה לדבר עליך בלשון עבר אח, חבר, זמר ענק ובעיקר בן אדם נפלא", סיכם גולן . "אני חושב שאין אב במדינת ישראל שלא התחבר לשיר שלך ׳ילדה של אב׳. תמיד מחייך, מחבק ותומך. אהבתי אותך, ותמיד אוהב אח יקר. ליבי עם מירב הבנות והילדים. בחרתי את התמונה מהרגע האחרון בו נפגשנו בערב המחווה לכבודך שכל כך הייתי גאה להיות חלק ממנו אזכור אותך תמיד. ת.נ.צ.ב.ה. תנוח על משכבך בשלום חבר שלי אהוב".

בתוך כך, גם "פרויקט הפיוט של ישראל" שהיה במלך שידור הופעת אונליין ללא קהל לימי הקורונה, בזמן שקיבל את הידיעה על מותו של נתנאל, הקדיש לו את שירו האהוב, "ילדה של אב". "במהלך שידורי אולפן הבידוד התקבלה ידיעה על לכתו מאיתנו של האהוב והיקר נתנאל נגר ז"ל, פרויקט פיוט ישראלי לשיר בספונטניות את השיר המרגש 'ילדה של אב'".

כזכור, לפני מספר חודשים התגלה בבדיקה שהסרטן חזר לשני צידי הראש, והרופאים בישראל נאלצו להרים ידיים. נתנאל ורעייתו מירב לא ויתרו, הצליחו לגייס כ-200 אלף שקלים וטסו לארה"ב לטיפול ניסיוני, שלמרבה הצער לא הצליח.

הזמר פרץ לתודעה עם הלהיט "ילדה של אב" שכתב לו דידי הררי ללחן של שמעון בוסקילה, ובהמשך סיפק שלל להיטים ביניהם "בלילות", "אם תבואי" ו-"בכל אשר תלכי".