אחרי דחייה בשל התפרצות נגיף הקורונה, היום (חמישי) הדואט לו ציפו רבים בישראל סוף סוף יוצא אל אוויר העולם בעולם. פיינליסטית העונה הקודמת של "הכוכב הבא לאירוויזיון" וזוכת העונה הראשונה של "אמריקן איידול" קלי קלרקסון, הקליטו דואט משותף בשפת הקודש.

השתיים הקליטו את הדואט בשפה העברית ושם השיר "בוא נראה" / "I Dare You", במסגרת שיתוף פעולה בינלאומי עם גרסאות עם אמנים נוספים ממדינות שונות. בחודשים האחרונים קלרקסון ובוסקילה עבדו מאחורי הקלעים על השיר החדש, כשנועם חורב נבחר לכתוב את הטקסט בעברית. השתיים נכנסו לאולפן להקליט שירות בעברית, כשבמהלך השבועות האחרונים העבירו סקיצות ותיקוני שירות אחת לשנייה ועבדו על ההגיה והביצוע המשותף עד לתוצאה הסופית.

אחרי שהצהירה בפני "מעריב אונליין" כי היא אין בכוונתה לנסות להשתתף בתחרות האירוויזיון ("אני חושבת שכרגע, בקונסטלציה הזאת אין לי ברירה אלא להניח את החלום בצד", היא מצאה דרך אחרת אל הזירה הבינלאומית.

מאיה בוסקילה: "לא מתחרטת על 'הכוכב הבא'. מוותרת על האירוויזיון"

קלרקסון, פרצה בענק ב-2003 בתוכנית "אמריקן איידול", זכתה ב-2 פרסי גראמי נחשבים, מכרה עשרות מיליוני אלבומים, הפכה לכוכבת אדירה בעולם, וגם בישראל זכתה בתואר זמרת השנה של גלגלצ בשנת 2005 ושיר השנה "Because of you" בשנת 2006.

הכוכבת הגדולה שבשנים האחרונות גם מנחה את התוכנית The Kelly Clarkson Show, החליטה לצאת עם סינגל חדש בפרויקט עולמי מיוחד ב-5 שפות: עברית, ערבית, גרמנית, צרפתית וספרדית. במהלך החודשים האחרונים עבדה חברת וורנר יחד עם קלי קלארקסון בבחירת הזמרות איתן תשתף פעולה, ולאחר שצפתה בחומרים וביצועים ברשת של בוסקילה, מנהליה פנו אל חברת "לב גרופ מדיה" אשר מייצגת את 'וורנר מיוזיק' בישראל, ונרקם החיבור בין השתיים.

עבור מאיה בוסקילה, אחת מהזמרות המצליחות בישראל, זהו הישג בינלאומי אדיר, עליו היא אומרת: "היו לי לא מעט רגעי אושר בקריירה, אבל אני חושבת שזה באמת אחד מהרגעים שנשארתי חסרת מילים. העבודה עם קלי הייתה מרגשת ממש, היא מקצוענית, מדויקת וזמרת מופלאה. מאוד התרגשתי מהבחירה בי לבצע דואט משותף איתה. זה לא דבר שקורה להרבה אמנים, ועוד שיר משותף עם אמנית בסדר גודל כזה בעברית. זו בהחלט אבן דרך וכבוד ענק עבורי. היה לי מאוד קשה לשמור על זה בסוד בחודשים האחרונים, ועכשיו שזה יוצא לאוויר העולם אני מאושרת מהתוצאה ונרגשת מאוד לצאת לעוד הרפתקה מוזיקלית".

בוא נראה 

מילים: נעם חורב

ברחוב עייף, יש זאב טורף

שם בדרך הביתה

אנשים קשים, כבר לא מרגישים

גם אתה כבר נכנעת

ואם נפלת שוב

בסוף תקום ליום

ואם אתה עצוב

בסוף תמצא מקום

בוא נראה אותך אוהב

בוא נראה אותך אוהב

גם אם כבר נעלת את הלב שלך מזמן

גם אם כבר חשבת לוותר

בוא נראה אותך אוהב

ויש בנו אור, רק צריך לבחור

זה נהיה קצת קשוח

לא לחיות בכלוב, ולבטוח שוב

בכיוון של הרוח


ואם נשרפת שוב

בסוף תקום ליום

ואם אתה עצוב

בסוף תלמד לנשום


בוא נראה אותך אוהב

בוא נראה אותך אוהב

גם אם כבר נעלת את הלב שלך מזמן

גם אם כבר חשבת לוותר

בוא נראה אותך אוהב


כן נשארה תשובה

אחת טובה בך

ויש שם אהבה

והיא קרובה, קרובה


בוא נראה אותך אוהב

בוא נראה אותך אוהב

גם אם כבר נעלת את הלב שלך מזמן

גם אם כבר חשבת לוותר

בוא נראה אותך אוהב