קולו המחוספס של מוש בן ארי מלווה אותנו כבר שנים רבות, ויש שיאמרו שלפחות דור אחד שלם גדל על צליליו, על שירתו ועל נגינת הגיטרה שלו. האיש והראסטות, שזיכה אותנו בשלל להיטי ענק מאז פרץ לחיינו ב־1995, ממשיך למלא אולמות ולהוציא שירים ואלבומים שאי אפשר להישאר אדישים לצליליהם.

בחודש יולי השנה צפוי מוש לחגוג 25 שנות עשייה, ואם המצב יאפשר זאת - הוא יציין את המאורע על במת האמפי בקיסריה עם שורת אורחים מופלאה ומיוחדת. תוכלו לרכוש כרטיסים כאן.

בשנים האחרונות, לצד פעילותו המוזיקלית, הפך מוש למזוהה עם העיר אילת, והוא מפעיל את אחד מחופיה. לאחרונה דווח כי 'החוף של מוש' עשוי להתרחב גם לערים נוספות בארץ.

אז חוף, בעידן הקורונה, אין לנו - אבל מוזיקה מעולה שבחר לנו בן ארי יש. בין אילנות הזמר העברי, שבצילם נשען, תוכלו למצוא את מאיר בנאי, מאיר אריאל, אהובה עוזרי ואריק איינשטיין המנוחים, את שלום חנוך, חוה אלברשטיין ומתי כספי שייבדלו לחיים ארוכים, ועוד שורה של אמנים עם שירי מופת, שלא תרצו לפספס.

תודה למוש בן ארי, על שלקח חלק בפרויקט 'אמנים עורכים שבת עברית', הבלעדי לדיגיטל של 103fm. בפעם הבאה, אולי על שפת הים, אינשאללה.

רשימת השירים שערך מוש בן ארי:
מאיר אריאל - עברנו את פרעה נעבור גם את זה
אריק איינשטיין - אבשלום
שלום חנוך - שעונים
כוורת - היא כל כך יפה
אהובה עוזרי - צלצולי פעמונים
אביהו מדינה ושימי תבורי - אל תשליכני לעת זיקנה
אריק איינשטיין - עצים
קצת אחרת - שיר בין ערביים
צליל מכוון - צליל מכוון
מאיר בנאי - שער הרחמים
שלום חנוך - טיול ליפו
יוסי בנאי - אני וסימון ומואיז הקטן
אריק איינשטיין - כמה טוב שבאת הביתה
חנן יובל - אתם זוכרים את השירים
מתי כספי - ילדותי השנייה
אריאל זילבר - אגדה יפנית
אריק לביא - זה קורה
החברים של נטאשה - נאמר כבר הכל