קרב ענקים: פול מקרטני אמר בעבר כי להקת ה"ביטלס", בה היה חבר, הייתה להקה טובה יותר מה"רולינג סטונס". אמש התייחס סולן ה"סטונס" מיק ג'אגר לאמרה של מקרטני בריאיון לתכנית של זיין לאו ב"אפל מיוזיק", ואמר כי "זה מצחיק. פול מתוק. ברור שאין תחרות בינינו, אבל ההבדל הגדול הוא שה'רולינג סטונס' היא להקת אצטדיונים גדולים, בעוד שהביטלס אפילו לא יצאה לסיבוב אצטדיונים עם מערכת סאונד טובה. הם התפרקו לפני שעסקי סיבובי ההופעות האמיתיים התחילו".

ג'אגר חלק עם הצופים זכרונות נוסטלגיים מימי הרוקנרול הפרועים, וסיפר כי "העסק התחיל בשנת 1969. הביטלס אף פעם לא חוו את זה. הם עשו הופעה נהדרת באצטדיון 'שיי' בניו יורק, אני נכחתי בה. אנחנו התחלנו בהופעות אצטדיונים בשנות השבעים ואנחנו עדיין מופיעים היום. זה ההבדל הגדול והאמיתי בין שתי הלהקות האלה. להקה אחת למרבה המזל ובאופן בלתי נתפס עדיין מופיעה באצטדיונים והלהקה השנייה לא קיימת".

הביטלס (צילום: יח''צ)
הביטלס (צילום: יח''צ)

מקרטני אמר בעבר כי "השורשים של ה'סטונס' בבלוז. כשהם כותבים חומרים, זה קשור לבלוז. ל'ביטלס' היו יותר השפעות. יש הרבה הבדלים, ואני אוהב את ה'סטונס', אבל ה'ביטלס' הייתה להקה טובה יותר".

הרולינג סטונס (צילום: רויטרס)
הרולינג סטונס (צילום: רויטרס)

ה"רולינג סטונס" הופיעו בישראל במסגרת סיבוב הופעות עולמי ביוני 2014 ואילו מקרטני הופיע בישראל בספטמבר 2008. שתי ההופעות התקיימו בפארק הירקון לעיניהם המשתאות של עשרות אלפי צופים. באוקטובר 2019 דווח כי ישנם סיכויים גבוהים להבאתו של מקרטני להופעה נוספת בישראל.