מותג משקאות האנרגיה הישראלי XL ופסטיבל Tomorrowland, פסטיבל המוזיקה הבינלאומי הנחשב ביותר בעולם, ממשיכים את שיתוף הפעולה ומשיקים בישראל פעילות כשבמקום הראשון: הפסטיבל הבינלאומי ינחת בבית הזוכה עם חוויה של פעם בחיים.

לאור אירועי הקורונה ברחבי העולם הכריז פסטיבל Tomorrowland על מעבר לפלטפורמה דיגיטלית. במסגרת השינוי יתקיים הפסטיבל בלייב, בעזרת טכנולוגיות 3D מתקדמות, וידאו פרודקשין וספיישל אפקטס להעברת חוויה יוצאת דופן. במשך יומיים (25-26.7.2020) יופיעו זה אחר זה האמנים הגדולים בעולם, כשהליין-אפ ייחשף ב-15.6.2020. 

מכירת הכרטיסים לצפייה בפסטיבל תחל ב-18.6.2020, כשהרוכשים יקבלו לינק ייחודי אשר יובילם למפה וירטואלית תלת ממד, בה יוכלו לעבור מבמה לבמה.

XL (צילום: יח''צ)
XL (צילום: יח''צ)

כחלק משיתוף הפעולה בין המותגים המובילים XL יוצא בפעילות ייחודית לקהל הרחב בה יוגרל פרס מיוחד ובלעדי:

מסיבה רשמית של Tomorrowland בבית הזוכה: חווית פסטיבל של פעם בחיים שתכלול ציוד סאונד ותאורה מתקדם, טכנולוגיות אינטראקטיביות למעבר בין במות הפסטיבל, מארזי פחיות חגיגיים, מרצ'נדייז מקורי של ה-Tomorrowland ועוד הפתעות.

פסטיבל Tomorrowlandהחל בשנת 2005 ונחשב לפסטיבל גדול בעולם בתחום המוזיקה האלקטרונית. משנה לשנה הפסטיבל גודל ובשנה שעברה הגיעו אליו כ- 400,000 איש מכ- 200 מדינות שונות. בין ההרכבים המוזיקליים המובילים שינגנו השנה, די ג'יי Solomun, די ג'יי Astrix, די ג'יי David gueta, די ג'יי Vini vici ועוד.  

ענת סגל, מנהלת החטיבה הלא אלכוהולית בטמפו: "לאורך שנים המותג XL מתחבר לעולם התוכן של המוזיקה האלקטרונית. בשנה שעברה המותג שלח צרכנים ל-Tomorrowlandבגרסתו המקורית, השנה אנחנו מישרים קו ונחגוג גם בארץ את הגרסה הדיגיטלית בה ישתתפו בליינים מכל רחבי העולם. אנחנו שמחים להביא לצרכנים שלנו חוויה של פעם בחיים והפעם – עד הבית".