מפיק האירועים שוקי וייס הודיע היום (רביעי) כי לאחר מאמצים משותפים עם צוות ההפקה של הזמרת סלין דיון, נמצאו תאריכים מתאימים והדיווה הגדולה תגיע לראשונה לישראל ב-19 וב-20 ליוני 2021. המופעים יתקיימו באצטדיון בלומפילד כפי ששאפה ההפקה מלכתחילה, אך עקב מועד המופעים המקורי בחודש אוגוסט נאלצה לתכנן את המופעים בפארק. 

ההודעה על הגעתה של סלין דיון לישראל אי שם בספטמבר 2019, גרמה להיסטריה מרגשת בקרב עשרות אלפי רוכשי הכרטיסים, וכעבור כמה ימים נפתחה הופעה שניה. שני המופעים תוכננו להתקיים בפארק הירקון, במבנה חד פעמי דמוי-אצטדיון אשר ייבנה במיוחד למופע מסוג זה, כאשר כל מופע מכיל כ-25 אלף איש.

עם פריצת המגפה העולמית, נהיה ברור שלא ניתן יהיה לקיים את ההופעות בקיץ 2020 כמתוכנן למען ביטחון הקהל, האמן, והצוותים העובדים – ועל כן כל סיבוב ההופעות של סלין דיון נדחה ושובץ מחדש לתאריכים עוקבים לשנת 21. היום מודיעה סלין דיון על שיבוץ מחדש של 49 הופעות במקטע האירופי של סיבוב ההופעות, אשר יתקיימו ב- 32 ערים שונות.

הופעת מוזיקה בפארק הירקון (צילום: אינסטגרם)
הופעת מוזיקה בפארק הירקון (צילום: אינסטגרם)

לאור השינוי והמעבר לתאריכים ביוני 2021, הפקת המופע בישראל תוכל להציג את המופע באצטדיון בלומפילד, שם שאפה במקור לקיים את המופעים לאור התאמתו ובתנאים המצוינים למופע מסוג זה. 

המפיק שוקי וייס מסר בתגובה: ״בתקופה מאתגרת כזו שכמותה לא חווה אף אחד מעולם, אני מרגיש שכל הישג הוא ניצחון גדול. הביקוש להופעות של סלין היה מיידי ועל כן העובדה שהצלחנו לדחות את הביקור ההיסטורי הזה למועד חדש ולא לבטלו, היא כה משמעותית - וזה בדיוק מה שיגרום לשוק שלנו לחזור לפעום ולפעול". 

סלין דיון מסרה בתגובה כי "מאוד קיוויתי לחזור לבמה עוד השנה, אבל הבריאות של כולנו חשובה מכל. כל העולם עובר תקופה קשה עם הוירוס הקטלני וליבי יוצא לכל מי שנפגע מכך. אני יודעת שבסופו של דבר נצא מזה יחד ונפצה על הזמן האבוד שלנו. אני מתגעגעת להופעות ולא יכולה לחכות לשיר לכם. תשמרו על עצמכן ונתראה בקרוב".