אבי אבורומי, בן 24 זמר ויוצר נולד וגדל באילת כמוסלמי והחליט להתגייר במהלך השירות הצבאי, כתב ומבצע שיר אהבה שהוקדש לזכרו של החייל עמית בן יגאל ז"ל ולזוגתו אושר. הוא התראיין הבוקר (ראשון) לאסי הג'וקר בבריזה ברדיו התחנה 101.5, וסיפר על אלבום הבכורה שהוא עובד עליו בימים אלו, מתוכו כבר יצאו מספר סינגלים שזכו לחיבוק חם מהקהל.

אבורומי אמר הבוקר בראיון : "כל פעם שאני שומע את השיר אני מתרגש מיליונים. אני שומר על המקום הנכון שלו ולהבין מה המטרה שלו ולהנציח את זכרו של עמית בן יגאל ז"ל. הבנתי שיש לך קהל צעיר שרץ אחרי מבמה לבמה "נולדתי כמוסלמי, החלטתי להתגייר ולהתגייס לצבא. נולדתי באילת להורים מוסלמים והבנתי עם השנים שאני שונה ממה שנולדתי".

"כל החגים עשיתי אצל חברי היהודים והחלטתי להתגייס ולהתגייר, ואני רוצה להפוך את זה הגיוס לצה"ל למסורת במשפחה, שכל אחד ייתן את חובו לחברה", סיפר אבורומי. "עברת תהליך של גיוס וכתבת שיר המשתייך לחייל שנרצח על הגנה על המולדת" הוסיף והבהיר: "אני איש מאמין והתחברתי ליהדות".

אבורומי התייחס גם למותו של עמית בן יגאל ז"ל, שנהרג בידי מחבל בכפר יעבד שבצפון השומרון ואמר כי "המעשה שהמחבל עשה לא נסלח גם אם הוא היה יהודי. חיילי צה"ל מקריבים את חייהם מידי יום , אנשים מגינים אלינו והעונש צריך להיות כבד מאוד. אני לא אדם פוליטי הדבר היחיד שאכפת לי זה להגן על המדינה שלי".