הערב (שישי) נערכה הפגנת מחאה נוספת מול בית ראש הממשלה, ברחוב בלפור בירושלים. בהשתתפות כמה מאות אנשים. הזמר מוקי השתתף בהפגנה, אך כשחזר ממנה פרסם פוסט בפייסבוק בו הביע התנגדות והתנערות למסרים העולים בה.

"עליתי לפני שעה קלה לקבלת שבת בבלפור במטרה להביע סולידריות עם מחאה עממית רחבה שעיקרה התמודדות שלנו כחברה וכעם עם שחיתות שלטונית. באתי לתמוך בנו, אנחנו שכורעים תחת נטל כלכלי חסר תקדים, גזרות שאינן רק כלכליות שמשבשות את אורח חיינו, ילדינו ומשפחותינו. נתקלתי במפגן של שנאה שמכוון באופן אישי אך ורק אל מול ראש הממשלה ובני משפחתו. לא זו דרכי ולכן הלכתי. אני מאמין שזה זמן לאהבה, לערבות הדדית, תמיכה שלנו אחד בשני", כתב הזמר.

עליתי לפני שעה קלה לקבלת שבת בבלפור במטרה להביע סולידריות עם מחאה עממית רחבה שעיקרה התמודדות שלנו כחברה וכעם עם שחיתות...

"אני מאמין בכל ליבי ששנאה כמו שראיתי היום לא תוביל אותנו כחברה, כעם וכמדינה לשום מקום טוב. אנחנו שרוצים בשינוי, שרוצים עתיד טוב יותר למשפחותינו חייבים לחשב מסלול מחדש, לבוא ממקום של אהבת אדם, אהבת האחר, בנייה ולא הרס. בואו נחליף את השפה שבה משתמשת המחאה הזו. בואו נשנה את הטון. סמנטיקה מייצרת ומייצגת מציאות מחשבתית. בואו לא ניפול למחוזות אפלים. בואו נהיה בטוב, נעזור לחלשים לשרוד. בואו נשתמש בערכים שעליהם קמה החברה שלנו ומושתת העם היהודי מדורי דורות: נתינה ועזרה הדדית, בניה ולא הרס, אהבה ולא שנאה. בואו נהיה אחד בשביל כולם וכולם בשביל אחד", סיים מוקי את דבריו.