עובדי חברת ההפקות "ליאם הפקות", שבבעלותו של אייל גולן, טוענים כי החברה מעכבת מתן תשלומים המגיעים להם - כך דווח הערב (שלישי) בתוכניתו של גיא פינס. נטען כי קיים דפוס בחברה, לפיו העובדים נדרשים להסכים לקבלת הכסף בשוטף פלוס 90.

בתוכנית הוצגו הקלטות של שישה מעובדי החברה. "דוחים אותי ומשקרים לי, אני לא זוכר פעם אחת שהצ'ק הופקד בזמן. זו חרה בבעלותו של הזמר הלאומי, לא חברה שפשטה רגל", אמר אחד מהם.

"תקופת קורונה, אין לי כסף, מערבבים אותי במילים הכי יפות רק כדי למשוך אותי בזמן. הם משתמשים בכסף שלי, שאני עובד עליו, שהם לוקחים את הכסף הזה מהלקוח במזומן ולא משלמים לי אותו ודוחים אותי בחודשיים. כל חודש זה נגרר מחדש. זו תקופה שאין הופעות ולכן זה פשע", אמר עובד נוסף.

מליאם הפקות נמסר: "בחברה התחלפו מנכלים בתקופה האחרונה ובשל כך שיטת הניהול בליאם הפקות שונתה לחלוטין עקב תקלות כאלה או אחרות בעבר. חשוב לציין ולהדגיש כי בתקופת הביניים שבין החלפת הניהול לבין תחילת משבר הקורונה כל התשלומים שולמו בזמנם ועפ״י התנאים שסוכמו. 

"תקופת משבר הקורונה הינה ועודנה מאתגרת מאוד עבור כולנו וכמובן שהיא לא פסחה גם על חברת ליאם הפקות, כמו גם על כל תעשיית הבידור. אי הוודאות והירידה המשמעותית בפעילות גרמו לכולנו להיכנס למתכונת חירום ולבצע התאמות בהתאם למצב הנוכחי הקיים. חברת ליאם הפקות שילמה ומשלמת לכל ספקיה בהתאם למתכונת החירום במצב קיים זה. צר לנו שדווקא בתקופה קשה זו שכולם צריכים להיות מאוחדים ולחזק אחד את השני בוחרים ״יחידי סגולה״ לנסות לגרום נזק ולפגוע בחברה שפרנסה אותם במשך שנים רבות".