הלחן המלודי והשקט המושתת על הרמוניות קוליות זוכה לרכות מלטפת בביצועים מלאי הרגש של סופרגרופ האמנים ומצליח לשרת היטב את הטקסט כשהוא מעניק לו פרשנות מאתגרת, מסקרנת וקליטה שמשאירה טעם של עוד. כל אלה הופכים את השיר (ואני משער, מבלי לשמוע עדיין, שאת הפרויקט כולו) לבעל פוטנציאל להפוך לקלאסיקה ישראלית.
הלהקה הוציאה השבוע שיר ראשון במסגרת קאמבק היסטורי – "אינתי חייאתי" שהוא הכל מלהיות שיר טוב: קקופוניה של גימיקים שמשלבים בין עברית לערבית, מילים ומנגינה גנריות ולא מעניינות במיוחד טבולות בחריזה מאולצת ("זולה- עשו לה?") ופזמון מרגיז שאולי התאים לדנה אינטרנשיונל של שנות ה-90 אך כיום בעידן של 2020 השטיקים שעבדו אז כבר לא רלוונטיים ומציגים את הלהקה באור די פתטי, לטעמי. ציפיתי ליותר השקעה.
בקולו המחוספס והעוצמתי שכולל לעתים גם אי-דיוקים מוזיקליים (במקרה שלו, זה יתרון כי הוא מגיש כנות ואותנטיות) אך דיקציה מדויקת של רוקר טבעי, מוכיח אלוש ברומנטיקה את היותו יוצר מלא נשמה ורגש. הטקסט בו הוא מצהיר בפני אשתו על היותה בית עבורו מתמזג בצורה מרגשת עם הלחן הנעים לאוזן (כאן יש לציין לשבח את עבודתו של המפיק המוזיקלי פטריק סבג) ומוציא מאלוש את המיטב.
השיר, אתני אוריינטלי בנוי מכל האלמנטים הרלוונטיים ללהיט: בית רומנטי וקיטשי, פזמון שמרים לבתים ונדבק באוזן ומבצע מצוין כמוש בן ארי שמבצע את השיר בטוטאליות וכנות כמו הוא נכתב על ידו.
"כמו כולם ממשיך לרוץ, פחות חשוב לי לאן, חיים בסיר לחוץ, אז בואו כולם נשבור ת'מעגל של מירי (רגב), ביבי (נתניהו), מיקי (זוהר), בני (גנץ), בניני (נתניהו), די! בומבה!", שרה הלהקה וכל מילה נוספת תהיה מיותרת.
בילי אייליש בשיר חדש ושובר לב ששומר על הקו שאפיין את אלבומה הראשון וזוכה לקליפ אנימציה מרשים במיוחד.
פנינה מתוך אלבום הקונספט הויזואלי של קווין בי שהושק השבוע – Black Is King ומבוסס על מוזיקה מפסקול הסרט "מלך האריות – המתנה".