מיותר להציג את כוהנת השירה בציבור הישראלית, הזמרת שמקימה ומעלה על השולחנות גם את המיזנתרופים הגדולים ביותר – עינת שרוף. בתחילת שנות ה־2000 פרצה שרוף אל חיינו ואל ליבנו כאשר הופיעה עם חברה הטוב, שלימים הפך לדמות פוליטית מוכרת – יאיר לפיד. 20 שנה חלפו מאז ההופעה שהועברה בשידור חי בטלוויזיה - שנים שבהן הכניסה שרוף אל תחום השירה בציבור בישראל שיריים עדכניים ושירים מהז'אנר הים-תיכוני.

ערבי השירה של הכוהנת ייחודיים ומרגשים, השירים שגורים בפיה והיא מקפידה לפאר אותם בכל הזדמנות. בשנת 2004 הוציאה שרוף את הדיסק הראשון שלה, 'שרים עם עינת שרוף', אשר מכר למעלה מ-50,000 עותקים וזכה ב'תקליט פלטינום'. לצד היותה זמרת מוערכת, אהובה ומוערצת, היא מטפחת גם קריירת הגשה ומשחק. שרוף הגישה מספר תוכניות בערוץ 24, הופיעה בסרטים 'ישמח חתני' ו'ואז היא הגיעה', ואף הופיעה בתוכנית הפופולרית 'גולדסטאריות'. ללא ספק, עינת שרוף היא דמות שמקשטת את ההוויה הישראלית.

במסגרת פרויקט 'אמנים עורכים שבת עברית', הבלעדי לדיגיטל של 103fm, ביקשנו מכוהנת השירה בציבור לערוך עבורנו שעה של מוזיקה, והיא, כצפוי, עשתה עבודה מדהימה. ברשימת השירים שערכה תוכלו למצוא את 'אני עושה לי מנגינות' של יהורם גאון, 'הרחק בלילה' של אריק איינשטיין,  'התעוררות' של שם טוב לוי, ועוד שירים רבים וטובים שכולנו אוהבים.

רשימת השירים שערכה עינת שרוף:
לאור הזכרונות - עינת שרוף
שיר לאמא - אלון עדר
לילות - דורית ראובני ודודו זכאי
אני עושה לי מנגינות - יהורם גאון
ליל אמש - קצה השדה
בבוסתנים - אריק לביא
הרחק בלילה - אריק איינשטין
רוקדת - יפה ירקוני
האיש ההוא - יהודית רביץ ואהובה עוזרי
בלדה למנקה הרחוב - להקת ציפור השיר
החולמים אחר השמש - הפרברים
לילה לי - יוריק בן דוד
הגיטריסט - משתתפי "ארץ טרופית יפה"
אנחנו - דני מסינג
סיפור של אהבה - דני ליטני והבזאר הגדול
צלילי קסטה רחוקים (פלורידה) - רונית אופיר
אילת - דקלון
התעוררות - שם טוב לוי
נואיבה - שלמה גרוניך
השיר על הארץ - עינת שרוף