הזמר מאור אדרי היה אמור להיות השבוע מתחת לחופה עם בחירת לבו, נאור פוני, ולבצע את שיר החופה שכתב והלחין בעצמו – "בין כל האנשים". כיוון שאירוע החתונה נדחה למועד אחר בשל הקורונה, אדרי החליט להוציא את השיר לאור בתאריך החתונה המקורי.

אמנם המילים והלחן רומנטיים ומשלימים זה את זה, אך העיבוד די מייגע, פשוט ולא מוסיף יותר מדי לשיר (אלא אף גורע ממנו, לטעמי). השיר נשמע די טכני ונוסחתי, ללא האנרגיה וההתרגשות הסוחפת שאמורים ללוות שיר חופה. מוזיקלית ציפיתי ליותר. בואו נסכם שלהיט או שיר שייזכר מהרפרטואר של אדרי - זה בטח לא, אבל שיר חופה פרטי, עבור הזוג המאושר - זה בהחלט כן.

כחלק מגל שירי האמונה (שכבר נחרש טו מאץ' על גדר הגימיק הממוסחר), גם ליאור נרקיס משיק את השיר "ברוך ה' אני נושם" יחד עם זמר בשם SHUKY (אני מטיל ספק בהגדרה "זמר", אבל נניח) ברוח "ימי הסליחות".

על פניו, השיר שכתב והלחין איציק שמלי, הוא קליט ותפור לאנרגיות המחשמלות של נרקיס. אם כך, אולי היה מתאים יותר שיבצע אותו לבד, כי SHUKY (יש לו שם משפחה?), שפותח את השיר, די מזייף ומקרטע בקול צווחני, נשמע לא משופשף ומזכיר זמר קריוקי שנקלע במקרה לאולפן והחליט להצטרף לנרקיס לשיר. השילוב הקולי בין השניים גורע יותר מאשר מוסיף, ואין את הכימיה ואת האפקט המוזיקלי הרצוי כדי שהשיר ייגע או יעניין (למרות שיש בו את הפוטנציאל לכך). פספוס.

מי שמצליח להביא את המקוריות, האמוציות, הכנות והכישרון שלו לרגע שיא הוא חנן בן ארי ששירו החדש – "שבורי לב" הוא אחד השירים המרגשים ביותר שיצאו לאחרונה; ששיר שמשרה אווירת גוספל (מקהלת הליווי תורמת לכך) ומצליח, בקול עוצמתי ומלא סנטימנטים וכנות, לרגש ולגעת בלב. אחד השירים הטובים שבן ארי הוציא לאחרונה.

בפשטות וברכות מגישה יובל דיין את "שרק תחייך" – בלדה אותה כתבה והלחינה יחד עם אבי אוחיון. נאיביות מתוקה, אופטימיות והתמקדות בחשיבות הדברים הקטנים, מקבלות משנה תוקף בשיר אותו מבצעת דיין ברוך קולה המלטף, שמצליח להפיג לכמה רגעים את המתח בתקופה טרופה זו, ולהעלות חיוך על השפתיים (ובתוך הלב). פשוט ונוגע.

פיטר רוט בבלדת רוק חדשה, ששבורי הלב יוכלו להתחבר אליה בקלות – "דום שתיקה". באמצעות מנגינה קליטה ומלטפת, טקסט רומנטי וכן המון המון רגש ועוצמה, לקח רוט את הסיטואציה של שתיקה זועמת (ספק מביכה) בין בני זוג בדרכם לביתם, ותרגם זאת למלודיה יפה ומתקתקה. רוט מתחיל רך ונעים, ובהמשך פותח את הלב (עד שהדמעות בוקעות מבעד לצלילי הגיטרה), ובהמשך חוזר לרכות. המהלך המוזיקלי הנבון הזה, יוצר שיר מסקרן, מעניין שסוחף את המאזין לכל אורכו עד כדי תחושת הזדהות עם גיבור השיר. רוק ישראלי טהור ויפה.

חם בחו"ל - טעימה

Black Eyed Peas, Nicky Jam, Tyga - VIDA LOCA

Pharrell Williams – Entrepreneur- ft. JAY-Z

Maluma - Parce -ft. Lenny Tavárez, Justin Quiles