בעוד השיח שרץ בימים האחרונים על שירים מחפיצים ומחאת שדרני הרדיו שנחשפה לראשונה ב"מעריב" תופסת תאוצה, הזמרת עדן בן זקן משחררת את "אנא מג'נונה" שהוא הדבר הכי מרענן שקרה לה בתקופה האחרונה.

השיר, שנוצר על ידי רון ביטון, ג'ורדי ובן זקן הוא מעין גרסת 2020 לשיר "לב זהב" של שרית חדד מהניינטיז ("אין לי כסף ואין לי דוד עשיר.." אתם בוודאי זוכרים) כשהפעם בן זקן שרה: "לא באתי מהבינתחומי ואין לי פיאט עם גג נפתח, אצלי הכל הולך טבעי, עוד אפיל אותך בפח".

הטקסט השטותניקי עם החריזה המאולצת משחק הפעם לטובתה של בן זקן עם המון הומור, שובבות וצ'ארם שמצליחים לספק היטב את הסחורה בייחוד כשהוא משתלב עם הלחן הקצבי והמקפיץ שבקלות יכול וראוי להפוך ללהיט מיינסטרים רגעי שכיף להאזין לו, כשהפזמון "אנא מג'נונה" הוא מעין הכלאה בין עדן בן זקן לדנה אינטרנשיונל של הניינטיז.

הרוח הצעירה, הסלנג הערסי במקצת והשימוש במילה "אסימון" שכבר מזמן פאסה יוצרים שיר שכולו כיף ושמחה והרי זו מטרתו מלכתחילה לא? מה גם שהוא תפור היטב למידותיה של בן זקן ומתאים היטב לקהל שומעיה.

חשוב לציין שמיד עם צאתו פרסם אסי (הג'וקר) לביא, עורך ומגיש את התכנית "בריזה" ברדיו 104.5 צפון וב-101.5 "התחנה" פרגון לשיר אך גם האיר את תשומת לב עוקביו כי הוא מזכיר מאוד שיר אחר משנת 2019 של הזמר מוחמד רמדאן בשם Mafia (את ההחלטה האם מדובר בהשראה או יותר מזה – נשאיר לכם).

לסיכום, השיר "אנא מג'נונה" צפוי להפוך לאחד השירים הממכרים ביותר שתשמעו בתקופה הקרובה כי יש בו כל מה שדרוש בשביל להפוך ללהיט: לחן וקצב מסקרנים ומלהיבים, מילים קלילות ומתחרזות היטב על הלשון וגימיק מצוין. אישית, אהבתי.