אחרי שהקולגה שלו מ"הכוכב הבא לאירוויזיון", אלה לי להב שברה שיאים עם "זוט עני", מגיע תורו של אור עמרמי ברוקמן, פייבוריטי לא פראייר גם הוא לזכות בתכנית ההיא.

השיר "מאין באתי", בלדה חדשה שהוא יצר יחד עם אוהד שרגאי (שגם השתתף בתכנית) ותפורה היטב למידות קולו המיוחד, העוצמתי והמרגש. הכנות והרגש המוגשים למאזין בטוטאליות מצליחים לרגש, לגעת ולהוציא מברוקמן את המיטב שבו.

הוא מביא את כל מה שיש בו לתוך השיר (מה שלא מובן מאליו כשמדובר בבלדה כזו) והמלנכוליה הבוקעת מקולו לא משאירה אף אוזן אדישה. ללא ספק מדובר ביריית פתיחה מוצלחת עבור הזמר הצעיר.

מהרגע הראשון ששמעתי את "הנשיקות שלי" של עומר אדם היה ברור לי כי מדובר בלהיט פוטנציאלי מוצדק, לא רק כי זה עומר אדם, אלא כי המנגינה המלודית הקליטה מסוגת הבלדה הרומנטית ושוברת הלב שובה את האוזן למן השמיעה הראשונה, הטקסט השברירי והרומנטי מתמזג היטב לקולו של אדם שמביא את מיטב הסנטימנטים לשיר שהוא אחד הטובים שהזמר הוציא בתקופה האחרונה. 

ניקול ראידמן לא זמרת במובן ה"רגיל" של המילה. למעשה, היא בכלל לא יודעת לשיר לדעתי, אבל זה לא כל כך משנה מה שאני חושב וזה לא מפריע לה להגשים את החלום להקליט שירים, לבצע אותם ולהביא את כל הרגשות והמחשבות שלה לאוזנינו. 

בשיר My Story שכתבה והלחינה עבורה מיכל אמדורסקי היא לוקחת ממתק פופ מלוטש היטב ורוקמת לתוכו את עצמה, את ישותה ואת אישיותה ושרה בכנות אוטוביוגרפית את לבה לכל מי שמעוניין לשמוע (וגם למי שלא).

לכן אולי אני יכול להתחבר לשיר הזה, להנות ממנו ובעיקר להתעניין בפאן שבו, באמת האבסולוטית הבוקעת מהטקסט והביצוע ואפילו לחייך. מודה, לא כל כך התחברתי לשיריה הקודמים של ראידמן (למרות שאת "צ'או בייבי" השמעתי ברדיו לא פעם) אבל השיר הזה דווקא הצליח לדבר אליי ועל כך שאפו.

עוזיה צדוק, שייזכר תמיד כילד המתוק מ"בית הספר למוזיקה" (בין אם ירצה או לא) משחרר שיר חדש – "כנס ללב" שכולל טקסט מצוין ונוגע וביצוע מרגש ואיכותי אבל הלחן בו די משעמם, לא מתרומם יותר מדי ולא משרת היטב את הטקסט ודי מוליך שולל את המאזין לטעמי, כך שאין ספק שצדוק נמצא במסלול הנכון, בייחוד כשהוא מעביר ביקורת על דור האינסטגרם, אבל עם עוד קצת ליטוש לשיר, הוא יכל להתרומם יותר ולא ללכת לאיבוד בין שלל השירים שיוצאים מדי יום ביומו.

חם בחו"ל

 Halsey, Dominic Fike - Dominic's Interlude

Miley Cyrus - Heart Of Glass (קאבר ללהיט הנוסטלגי של להקת "בלונדי" מהסבנטיז)

Zara Larsson - WOW (Remix - Official Music Video) ft. Sabrina Carpenter