1. Sivan Hadass – Anywhere at All/ November’s Sun

בקול יפהפה, נקי וזך מגישה סיוון שני שירים חדשים ששבו את אוזני גם בגלל המלודיה הרכה שנעה בין מלנכוליה לבין אופטימיות, העיבודים המשלבים אלמנטים קלאסיים בתוך הפופ-פולק שהיא מביאה ובעיקר הטקסטים שיוצאים מהנישה הסטנדרטית של ישראלים ששרים בלעז. 

הדגש והמחשבה שהיא הקדישה בשירים, רוקמים יחד שני שירים מופלאים שחשוב לתת להם אוזן ולסמנם.

2. Moonshine And MARBL – Always On My Mind

בהתחלה הייתי סקפטי לגבי האזנה לשיר שכן Always On My Mind תמיד זורק אותי באסוציאציות לקלאסיקה הידועה מהסבנטיז של אלביס (והקאבר של הפט שופ בויז מהאייטיז) אבל לקחתי "סיכון" והתוצאה הייתה מצוינת: גם הרמוניות קוליות נהדרות, ביצוע מלטף ונעים ובעיקר מלודיה איכותית שצריכה ואמורה לפרוץ גם מעבר לים.

מבצעי השיר הם קורל אולו ואושרי ביטון (Moonshine) ומוריה אור (MARBLE) המעולים!

3. אריאל דימנט – מגיע לנו יותר

אריאל דימנט מציגה קול עוצמתי בשיר דאנס-פופ קצבי, קליט ומקפיץ שמקבל משמעות בתקופה זו, לא מעט בשל המילים: "מגיע לנו יותר, משהו אחר, יותר גדול מזה, לא נוותר, לא נסגר יותר בתוך החדר, זה לא בסדר". השיר מלא העצמה אישית ונוסך עידוד ומצב רוח טוב למאזין, אך מעל לכל חושף זמרת ויוצרת כישרונית שמסקרן לשמוע מה באמתחתה המוזיקלית. 

4. Borito – My Kind Of Love

להקת בוריטו בשיר שכולו דרים פופ קליט מאד שמהלך על קו התפר שבין העבר להווה, כולל פזמון ממכר, שיר סוחפת של יעל קופלנד והמון המון השקעה בהפקה המוזיקלית שלא הייתי בחיים מנחש שמדובר בהרכב ישראלי. ממתק אמיתי. 

5. רוישה מארח את שרק וצוקוש – בארכה

רוישה (רוי שני כרמל) הוא ראפר צעיר וכישרוני שהוציא מספר שירים ועושה את צעדיו הראשונים בעולם ההיפ הופ המקומי ובשיר החדש הוא מתאר את המציאות שלו (ושלנו) בצורה הכי אסלית ואותנטית שהוא מכיר כשלצדו שרק וצוקוש הידועים.

רוישה מביאה סנטימנטליות ורגש לביצוע והעובדה שהוא לא מתפשר בלהטיח את ה"אני מאמין" האמנותי שלו בפרצוף רק משחקת לטובתו.