טרק דלתות רבות: גורדון האסקל, מי שהיה בין היתר הזמר והבסיסט של להקת הרוק קינג קרימזון, הלך לעולמו היום (שני) כשהוא בן 74. גורדן האסקל, שניגן בין היתר בלהקות רוק מקומיות כמו "השראתו של קופידון", "פלר דה ליס" ו-"אנשי העציצים", נודע בעיקר בכך שהחליף את הבסיסט הבריטי, גרג לייק, בלהקת "קינג קרימזון".

האסקל, שהיה חבר ילדות של גיטריסט הלהקה, רוברט פריפ, עבדו עימו לראשונה אי שם באמצע שנות השישים, אך למעשה שיתוף הפעולה התהדק כאשר התבקש להתארח כזמר בשיר Cadence and Cascade באלבומם השני של הלהקה ואף הצטרף מאוחר יותר כנגן בס בהקלטת האלבום השלישי. 

האסקל, ניגן עם הלהקה במשך למעלה משנה, ואף הקליט עמם את האלבומים In the Wake of Poseidon ו- Lizard. אולם, מנהלי להקת הרוק החליטו שעזיבתו הפתאומית של האסקל, רגע לפני היציאה לסיבוב הופעות, מהווה הפרת חוזה בוטה. לפיכך המנהלים מהאסקל את התמלוגים עבור האלבום "ליזארד", ואף שינו את מעמדו ל"נגן שכיר".

לאחר עוגמת הנפש, החליט האסקל לסלול דרך עצמאית שאינה צלחה במשך שנים רבות, עד אשר הגיעה תפנית מפתיעה במיוחד. כאמור, תחילת שנות ה-2000 גורדון האסקל נחשב מוסיקאי כמעט אלמוני, שכל תהילתו הסתכמה כחבר לשעבר בלהקת קינג קרימזון. אולם, שיר פשוט שכתב בזריזות, בשם How Wonderful You Are, טרף את הקלפים והפך ללהיט. השיר, שהתנגן שוב ושוב בתחנות הרדיו, הגיע למקום השני במצעד הבריטי של סוף דצמבר 2001.

על אף הפיכתו של השיר ללהיט, האסקל, אז בשנות ה-50 לחייו, לא נתן להצלחה לסנוור את עיניו. הוא עזב את חברת וורנר, איתה חתם על חוזה בשווי מיליוני פאונד בטריקת דלת וחזר להוציא אלבומי סולו בהוצאה פרטית והתרחק מאור הזרקורים.