סטטיק (לירז רוסו) וג'ורדי (ירדן פלג) מנסים לעשות מה שמייקל ג'קסון וליונל ריצ'י עשו באייטיז ועידן רייכל ודורון מדלי עשו עם "שבט אחים ואחיות" ויזמו את "קטן עלינו", שיר העצמה בהשתתפות מיטב אמני ישראל: אגם בוחבוט, איזי, אלה לי, אלון דה לוקו, אליעד נחום, אנה זק, בסטוני, ג'יין בורדו, גידי גוב, גלי עטרי, דודו אהרון, הצל, טל טיראנגל, טליסמאן, יסמין מועלם, לוקאץ', ליאור נרקיס, מוקי, מיכאל סוויסה, מרגי, משה פרץ, נועה קירל, נורוז, נסרין קדרי, סאבלימינל, סטטיק ובן אל תבורי, סטפן לגר, עדן אלנה, עדן בן זקן, עדן חסון, עומר אדם, עומרי סגל 69, פלד, צוקוש ושרק, ראסטי, רוני דלומי, רותם כהן, רמי קליינשטיין, שחר סאול, שלום אסייג.

למרות הפוטנציאל העצום של נבחרת כוכבים כזו, השיר די משעמם (לדעתי לפחות) מבחינה מוזיקלית, לא קליט ולא מתפתח יותר מדי. הטקסט מצוין ומפיח תקווה, אבל השיר לא מתרומם לשום מקום וקשה לי לראותו מנצח את מבחן הזמן, למרות הכוונה הטובה והמבורכת. המנון מפוספס.

בן זיני חבר ליפתי לרימייק חדש לשירו "הלילה יעבור" שנשמע לא פחות טוב מהמקור, למען הכנות, ומציג את זיני, שאף פעם לא תפסתי ממנו זמר (וגם עכשיו לא), בצורה הכי פגיעה וכנה שגורמת לשיר להישמע בביצועו מרגש, נוגע ומלא בסערת רגשות (מודה, הרבה מכך הודות לפרידתו מטיילור). זיני צריך לבחור שירים כאלה שמוציאים ממנו את הצד הבוגר והכי סנטימנטלי, כי זה הכי תפור ליכולותיו (ומגבלותיו) הקוליות.

חנן בן ארי ממשיך להצדיק את היותו אחד האמנים הכי בולטים ומצליחים בשנים האחרונות ובשירו "אמן על הילדים" הוא שר מנקודת מבטו של אב גאה על ילדיו, על תפילותיו וציפיותיו מהם, על הדברים שהוא גאה בהם וגם אלה שפחות בנוגע לאבהותו. הטוטאליות והאותנטיות בטקסט ובמנגינה מוציאים מבן ארי את המיטב שבו ורוקחים את אחד השירים הגדולים שלו שילוו אותו ובעיקר אותנו עוד שנים רבות.

יוסי שטרית, שדי נעלם מהתודעה, הוציא שיר חדש בשם GAYA שהפתיע אותי לרעה. השיר הוא פופי נוסחתי כשאר הלהיטים כיום וזה בסדר ולגיטימי. מה שמציק ואף מקומם אותי באופן אישי זו העובדה ששטרית בחר למחוק את זהותו המוזיקלית ואת הדנ"א שאפיין אותו בתחילת דרכו ולנסות ולהפוך לחיקוי פתטי ונוראי של איתי לוי או עדן חסון. גם לנסות לרכב על טרנדים עכשוויים צריך לדעת לעשות בחוכמה.

במקום להביא את עצמו לשיר, הוא בוחר "לרעות" בשדות אחרים ולירות לעצמו ובעיקר לקריירה שלו ברגל ובכך עושה עוד צעד בדרך להיעלמות והתפיידות מהתודעה. אם ימשיך להוציא שירים מהסוג הזה, סביר להניח שלא ירחק היום והוא יהפוך מ"יוסי שטרית" ל"יוסי מי?".

חם בחו"ל

Ariana Grande - 34+35

Shawn Mendes, Justin Bieber - Monster

Miley Cyrus ft. Dua Lipa-  Prisoner