שדרן הרדיו מ-99FM בועז כהן, שוחח הערב (שני) עם אריה אלדד ובן כספית ב-103FM, על עסקת הענק של הזמר בוב דילן, שהחליט למכור את קטלוג השירים שלו במאות מיליוני דולרים לחברת 'יוניברסל מיוזיק'. הוא אמר: "קרן שהציעה לו המון כסף ובעלת אינטרס, קנתה את הקטלוג שלו. לערוצי הטלוויזיה יש המון כסף והשפעה, אז כנראה שיותר סדרות טלוויזיה ילוו בשירים של דילן".

תגיד, הסיפור זה כסף? האיש רוצה פשוט לצאת למסע שופינג? למה קורה דבר כזה?
"תראה, אני מניח. הוא עוד כמה חודשים יהיה בן 80 וכסף מן הסתם הוא לא צריך יותר, אבל יכול להיות, אני לא חבר שלו לצערי, אני מניח שזו עסקה מאוד גדולה שהולכת לסדר את הנכדים של הנכדים שלו, וקרן שהציעה לו המון כסף שעשתה את אותה עסקה גם עם סטיבי ניקס, גם קנתה את הקטלוג שלה ב-80 מיליון דולר, על דילן שילמו יותר. מה שמצחיק קצת עם הסיפור הזה, יש לדילן את החלק הראשון בביוגרפיה שיצא גם בעברית, והספר ההוא, מתחיל בחתימה שלו על הסכם זכויות היוצרים הראשון שלו. היה שם יהודי בשם לואיס לוי מחברת התקליטים "לידס" שקיבל את האישור של דילן, ודילן כתב שבספר שלו ש'לואי העביר לו מקדמה של כמה מאות דולרים בתמורה לחתימה על ההסכם על השירים שלי, ומבחינתי זה היה בסדר', כך הוא כתב".

הם יכולים לקחת את השירים שלו ולעשות מזה פרסומת לשמן מנוע?
"אני לא בטוח שיכולים לעשות פרסומות משיריו, אני לא מכיר את פרטי ההסכם. ממה שקראתי בניו יורק טיימס, אני לא בטוח מה הם יכולים לעשות".

אז הם הופכים לבעלי הבית של המוזיקה של דילן? כל מי שמשמיע שיר משלם להם עכשיו?
"נכון. היום למעשה נפתח ערוץ בשנים האחרונות, שהרי דיסקים לא כל כך נמכרים, תקליטים זה נישה, הופעות אין לנו בשנה האחרונה. הערוץ הזה של סדרות טלוויזיה, הוא שוקק ופשוט צומח בטור הנדסי, המון כסף והמון השפעה, תראו מה קורה עם גמביט המלכה או עם סדרות אחרות. אני מניח שמה שיוניברסל יעשו, הם כנראה 'יפציצו' את הסדרות שנראה, בין אם הן תהיינה תקופתיות, או לא, בשירים של דילן".