סנונית ראשונה למערכת הבחירות שבפתח ושיתופי הפעולה המפתיעים שבאים בעקבותיה. ראש הממשלה בנימין נתניהו והזמרת עדן בן זקן התגייסו למען הקשישים בפרויקט גיוס לעמותת "כן לזקן", והקליטו יחד את שירו האהוב של אריק אינשטיין "יש בי אהבה", שכתב והלחין ארקדי דוכין. זאת על רקע תחשות הבדידות הקשה שתוקפת קשישים כפועל יוצא מנגיף הקורונה והבידוד ממשפחתם הקרובה שלעתים נכפה עליהם מהחשש שיידבקו במחלה.

 

נתניהו אמר על שיתוף הפעולה המפתיע, כי "יש חיסונים לקורונה, אבל אין חיסון לבדידות. זה הבידיים שלנו. אני שמחתי להתגייס עבור עמותת "כן לזקן" שדואגת לקשישים, קוורא לכל צערי להחליט שהוא מגיע לסבא, לסבתא או לשכן ועוזר לו לעבור את התקופה הזו. יש בנו אהבה לדור השלישי והיא תנצח. למרות שנהניתי, החלטית להשאיר את השירה לזמרים ולהתמקד בתפקידיי האחרים".

עדן בן זקן הוסיפה "זהו פרויקט מרגש במיוחד בשבילי, שבו אנחנו מראים שבשביל לעזור לאנשים הזקנים אפילו ראש הממשלה מוכן לשיר. אם בזכות השירה שלי יהיו אנשים מבוגרים שיעברו את החורף בצורה יותר מכובדת, אני אהיה מאושרת. לכל אחד יש סבתא וסבא אז בואו נדאג להם. אני מאחלת לעם ישראל חג שמח ומקווה שכולנו נזכור שאהבה תמיד תנצח".