"שיר שבא לתת פתח לתקווה ולאחדות": הזמר החסידי אברהם פריד והזמר החילוני אביב גפן חברו לשיתוף פעולה יוצא דופן והשיקו הבוקר (ראשון) את "בצורת", דואט מרגש עם מסר של אחווה ואיחוד.‎ השת"פ הייחודי נולד בעקבות הריאיון שבו גפן קרא "לכבות את שיח השנאה" וסיפר על החיבור שמצא לעולם החרדי.

"השיר הזה בא לתת פתח לתקווה ולאחדות, ולמציאת מקום שאפשר להיפגש בו", אמר גפן. "הוא הוקלט אחרי אין ספור שיחות מרתקות בין אברהם לביני. הרגשנו שזו אמירה ששנינו רוצים להשאיר. מעין צוואה של מדינה שרוצה שלא ישכחו את האנשים הגרים בה".

אברהם פריד סיפר כי הגורם מאחורי פגישתם הראשונה הוא אותו ריאיון עם גפן, שידיד מהארץ שלח אליו לניו יורק. "זה יכול היה להיות עוד ערב של שגרת קורונה בביתי בברוקלין, אבל סרטון ששלח אלי ידיד מהארץ, גרם לי לדמוע באחת", אמר פריד.

"מעולם לא פגשתי את אביב גפן ופגישה שכזאת לא עמדה כלל על הפרק. אך אם יש דבר שהקורונה לימדה אותנו הוא, ש"אין דבר כזה, שאין דבר כזה" ולבבות יכולים להיפגש ולהתחבר גם במרחק של עשרות אלפי קילומטרים".

"כשראיתי בסרטון את אביב דומע בראיון ומבקש לכבות את שיח השנאה ולהרבות באהבת אחים, לא יכולתי לעמוד עוד מנגד ונעניתי לקריאתו. 'כי אנשים אחים אנחנו'".