בשקט ובבטחה מנסה יוצרת וזמרת הפופ הצעירה אלסי דול לשעוט לפסגת המוזיקה המקומית עם שירים שנעים בין בלדות שקטות לביטים קצביים בניחוח חוצלארצי שקוצרים מאות אלפי צפיות ברשתות החברתיות והפכו אותה לאחת האמניות הבולטות בז'אנר שלה בתקופה האחרונה. 

לאחרונה הוציאה את "אלאדין" שכתב, הלחין והפיק עבורה עומרי "69" סגל שמתחקה בנוסחתיותו אחר טרנד שירי הפופ של התקופה ובו מנסה להמשיך ולכבוש את הפסגה.

 ספרי על השיר החדש.
"זה שיר שכתב הלחין ועיבד עומרי 69 סגל שהוא גאון בעיני , זה שיר קיצבי כיפי ומרים. השיר מעביר מסר של חיוביות ומסר של תעופו על עצמכם בלי לדפוק חשבון, תאהבו את עצמכם תחגגו את החיים ותאמינו בעצמכם ותגיעו הכי רחוק שאפשר".

מה מייחד אותך מבחינה מוזיקלית לדעתך, הרי זה קשה להבדיל עצמך בעולם הפופ בו המימד הויזואלי והמימד הקולי מסונכרנים לכדי שבלונה דומה בין האמנים.
"אני תמיד מביאה את עצמי לתוך המוזיקה שלי, יש לי את הסגנון שלי שהוא בגובה העיניים ולא מתפשר. אני כותבת ומלחינה בעצמי כמו למשל בשיר שלי "אידיוט" שהרבה בנות מזדהות אתו וחולל סערה של ממש ברשת. אם יש לי משהו להגיד אני לא מתפשרת ולא מנסה ליפות דברים, ואני מודה כל יום על היכולת שניתנה לי להביע את עצמי דרך המוזיקה.  גם בקליפ של השיר אלדין הייתי מעורבת בכל שלב ושלב, הלכתי יד ביד עם הסטייליסטית שלי אופיר ובחרנו ביחד הכל , הלבוש, האביזרים , הקונספט, השיער, היה לי מאוד חשוב כל פרט ופרט עד רמה של הרקדניות, סוג המצלמה ואפילו צבע הקליפ". 

 איך את מעבירה את תקופת הקורונה? איך היא תופסת אותך (מבחינה מקצועית, אישית)?
"אני מאוד אופטימית , אני מנצלת את התקופה לעבודה על מוזיקה חדשה , כותבת הרבה ומלחינה , אני גם עובדת כרגע על עוד פרויקטים במקביל ושיתופי פעולה , אני משתדלת תמיד להיות עסוקה. זה לא קל, כי אני טיפוס של עשייה וחייבת לעבוד וליצור כל הזמן. וקורונה מביאה איתה בדידות וריחוק חברתי וזה ממש עצוב  אבל אני מנסה לעשות מלימונים לימונדה , אני ממש מחכה כבר לעלות על במות ולהופיע.  לפני הקורונה היה לי צבר הופעות שבוטל וזה לא נעים אבל הכל זמני ואני לוקחת הכל בפרופורציה יש כאלו שעוברים את הקורונה הזאת הרבה יותר קשה".

מה את חושבת על המצוקה אליה נקלע עולם התרבות כיום בצל קורונה?
"אף אחד לא בשיא שלו בתקופה הזאת, אבל זה משהו שאי שאפשר לשלוט עליו, זה המצב בעולם כרגע וכמעט בלתי אפשרי להילחם בזה. חשוב קודם כל לשמור על הבריאות של כולנו. זה יעבור, בינתיים זה זמן מצוין לעשות דברים שתמיד רצינו ולא יצא לנו, ללמוד ולהתפתח. דברים לא קורים סתם, צריך להיות סבלנים ולהאמין שכל מה שקורה כרגע זה לטובה. מרגיש כמו מבחן מציאותי כזה שצריך לעבור. ונעבור אותו. חשוב לזכור שכולנו באותו המצב ולאף אחד לא קל".

מה הפרויקט הבא עליו את שוקדת?
"האמת שכתבתי המון בזמן האחרון, אני מרגישה שאני עוברת תהליך מדהים במוזיקה ומתחילה לאט לאט למצוא את עצמי ואת האמת שלי יותר ויותר. אני הרבה באולפן יחד עם עומרי, אני עובדת על כמה שירים חדשים, יש הרבה למה לצפות".

 מה החלום שלך?
"להגיע הכי רחוק שאפשר, להיות מאושרת ולעשות את מה שאני אוהבת, שהקהל שלי יגדל ויתחבר לשירים שלי  ושאוכל לגעת באנשים, לרגש ולתת חיבוק מוזיקלי לכל מי שצריך את החיבוק הזה. לי אישית המוזיקה עזרה בהרבה תקופות  בחיים שלי, בתקופות הטובות והפחות טובות, היא מסדרת לי את המחשבות ועוזרת לי להבין שאני לא לבד ושיש מי שמבין, וזה משהו שחשוב לי גם להעביר בשירים שלי".