גילי נתנאל היה ילד הפלא המבטיח בסוף האייטיז. לאחר שהתגלה על ידי המלחין שייקה פייקוב, פייקוב בחר בו לבצע את שירו "דרך המלך" בתחרות קדם האירוויזיון. בשל היותו בן 12 בלבד, הוצמדה לו, ביוזמתו של המפיק והאמרגן שלמה צח, הזמרת הצעירה גלית בורג. השניים הפכו לצמד שנקרא פשוטו כמשמעו "גילי וגלית".

לאחר שזכו במקום הראשון בתחרות קדם האירוויזיון 1989, נשלחו לייצג את ישראל באירוויזיון בשווייץ. השיר הגיעה למקום ה-12 כשבתודעה של כולנו זכורה בעיקר הפדיחה של נתנאל שמרוב התרגשות בלע את המילים וחטף "בלק אאוט" באמצע הביצוע החי על בימת האירוויזיון. 



הצמד ניסה מזלו בחו"ל ואף הקליט גרסה אנגלית ל"דרך המלך" (SHINE FOR TOMORROW) שלא הצליחה וזמן קצר אחרי כן התפרק. בסוף 1989 הוציא נתנאל את אלבום הסולו שלו – "ימים יפים" שלא זכה להצלחה.



לאחר שבגר עבד נתנאל להתגורר בלונדון וניסה מזלו כזמר אופרה, אך בשנים האחרונות עבר לעבוד בחברת "אפל". בשנת 2016 פרסמה הבמאית נועה רבן כי נתנאל, חברה מימי התיכון, המבקר מדי פעם בארץ, לא סירב לשכנועיה שינסה לחזור ולהקליט שירים חדשים, אך עד כה לא יצא מזה מאומה. אולי יום יבוא והוא ישוב לשיר על דרך המלך. למי שתהה, גלית בורג חזרה לימים בתשובה ומוסיפה לשיר, להופיע ולעשות סטנאפ.