לאחר שנפגש עם נתניהו וקיבל הבטחה להעברת עשרות מיליוני שקלים עבור עולם הבידור, הגיע הלילה (בין רביעי לחמישי) היוצר והזמר אביב גפן ל-103FM וביקש להציג לקהל המאזינים את מה שהוא מכנה "הפסקול של התקופה". גפן הנחה תוכנית של שעתיים, במהלכן ענה על שאלות מאזינים לצד הצגת השירים שבחר.

נתניהו נפגש עם אביב גפן על מתווה הסיוע לעולם התרבות

בשעתיים שהגיש, השיב בין השאר לשאלות המאזינים בנושא הפוליטי. לשאלה בנושא המפלגה שלה הצביע ושלה הוא מתכוון להצביע בבחירות הקרובות, השיב:  "הצבעתי ליאיר לפיד, ולא כי הוא חבר שלי או של אבא". לדבריו, לפיד ראוי לקבל את ההזדמנות, שכן "הוא היה שם. הוא טעה, הוא למד ותיקן. הוא בשל להוביל את המחנה".  הוא העריך, באופטימיות, שההופעות יחזרו כבר באמצע חודש מרץ והוסיף כי "תהיה פריחה ענקית".

בתוכנית המיוחדת, הביא גפן כמה מהשירים האהובים עליו ומהאמנים שהוא לא מוותר על הופעות שלהם. היו שם אמנים גדולים כמו ברוס ספרינגסטין, דוראן דוראן, להקת רוקפור הישראלית, ולצידם אמנים צעירים ומבטיחים. הייתה גם נעימה אחת, מוכרת, שמצליחה לרגש אותו עד דמעות. גפן סיפר שבין האמנים שמשפיעים עליו כיום נמצא קווין פארקר ("סטלן, מבריק"), והזכיר גם את תום יורק.

בין הצלילים סיפר גפן, בין השאר, על ימיו כתקליטן צעיר, שכאב את העובדה שבנות גילו לא בחרו בו לריקוד הסלואו, גפן דיבר גם על המנטור שלום חנוך שהוא חייב לו תודה על תחילת דרכו וגם על המפגש על כוס וויסקי עם רוג'ר ווטרס שלא הסתיים בסולחה.