חוזרים לבמות: הממשלה הקלה בתקנות הסגר ואפשרה לקיים אירועי תרבות תחת מגבלות התו הירוק. בעקבות ההודעה פרסמה קבוצת זאפה, המפעילה מועדונים מוזיקה ברחבי הארץ, הודעה על חידשו המופעים, אליהם נפתחה מכירת הכרטיסים כבר היום (חמישי).

האמנים שיופיעו במועדוני זאפה במהלך חודש מרץ (לפי סדר ה א'-ב'): אביב גפן, אברהם טל, גידי גוב, דני סנדרסון, דני רובס, הנשמות הטהורות, הראל סקעת, יזהר אשדות, ישראל קטורזה, כנסיית השכל, ליאור סושארד, ליטל שוורץ, גל תורן וגיא לוי, מאור כהן, מוש בן ארי, מיקי גבריאלוב, מירי מסיקה, נדב אבקסיס, עידן חביב, עמיר בניון, פבלו רוזנברג, קובי אפללו, קרן פלס, רותם אבוהב, רותם כהן, רמי קליינשטיין, רד בנד, רשף לוי, שולי רנד, שלומי קוריאט ותום יער. בימים אלו אנו פועלים לשיבוץ מופעים נוספים של מיטב האמנים בניהם: אליעד נחום, בניה ברבי, גיא מזיג, ירדנה ארזי, רונה קינן ועוד.

 כל מועדוני זאפה ערוכים לפעול עפ"י הנחיות התו הירוק ובהתאם למתווה הצפוי להתפרסם בימים אלה על ידי הרשויות. הכניסה למופעים מותנית בהצגת תו ירוק ותעודה מזהה, המופעים בישיבה תוך הקפדה על שמירת מרחק בין כסאות האורחים, הנגשת אמצעי חיטוי ברחבי המועדון, עטיית מסכות וכדומה. בנוסף, אתר האינטרנט של זאפה מאפשר רכישת כרטיסים למופעים מראש וקבלתם ישירות לסמארטפון או הדפסתם בבית הלקוח מבלי שיהיה צורך להגיע לקופות המועדונים. 

בזאפה גם הודיעו כי יפנו ללקוחות שהזמינו כרטיסים למופעים שבוטלו בגללהמשבר והם יקבלו אפשרות לממש את הכרטיסים לכל הופעה שיחפצו

עוזי בירותי, מנכ"ל קבוצת זאפה, מסר: "לאחר תקופה קשה וממושכת שבה תעשיית התרבות על כל גווניה דממה, אנו נרגשים לפתוח מחדש את שערינו ומאמינים כי המתווה החדש יאפשר להתחיל להניע את גלגלי העשייה והיצירה. אנו מודים לכל האומנים, הנגנים ועובדי הבמה על הסבלנות וההתגייסות להמשיך וליצור מוזיקה ותרבות ישראלית גם בעת המשבר. אנו מחזקים את כל שותפינו לתעשיית התרבות והמוזיקה בימים קשים ומאתגרים אלו ומקווים שכולנו נוכל לחזור לשגרה מלאה במהרה".