"מסע החיים": לרגל יום הולדתה ה-34 של מיכל סלה ז"ל ותחילת האקתון מיכל סלה, Safe@Home יוצא הבוקר "מסע החיים" שיר מרגש ועוצמתי המבוסס על טקסטים שכתבה מיכל ז"ל לנשים קרובות בחייה. כזכור מיכל נרצחה בביתה על ידי האיש שלה בגיל 32 ולאחר מותה הקימה אחותה את פורום מיכל סלה ששם לו למטרה למנוע את הרצח הבא.

בקליפ מופיעות שלושת אחיותיה ואחייניתה ולהפקת השיר ולקליפ חברו בהתנדבות מוזיקאים מן השורה הראשונה. המפיקה האומנותית, לירית גרובר, בחרה את מילותיה של מיכל מתוך המכתבים הרבים שהותירה אחריה, אוצר בלום של אופטימיות ואמונה בבני אדם.

השיר יושק ב25.05.21 באירוע הזנקת תחרות "האקתון מיכל סלה Safe@Home" של פורום מיכל סלה ו-Google, ויושק מתחם חדשנות וירטואלי לפיתוח פתרונות מצילי חיים למניעת אלימות כלפי נשים.

הופעה חיה ראשונה של השיר, מאת הזמרת ליאור פרץ יחד עם אחותה הצעירה של מיכל – נגה סלה, תערך באירוע השיא של אירועי האקתון מיכל סלה, בבית הנשיא ביום -25.5.21 בשעה 18 במעמד נשיא המדינה מר ראובן רובי ריבלין, מנכ"ל Google ובכירים. 

עמותת "פורום מיכל סלה" הוקמה על ידי אחותה הגדולה של מיכל סלה ז"ל, לילי בן עמי, שהציבה כמטרה: אפס נרצחות בשנה. הפורום פועל למניעת הרצח הבא על ידי חדשנות ורותם "שחקנים חדשים" מעולם הטכנולוגיה והביטחון אל מגרש האלימות במשפחה. הפורום פועל להגברת המודעות לתמרורי האזהרה בזוגיות ובניית פתרונות מעשיים למניעת אלימות והצלת חיים. האקתון מיכל סלה השני יוצא לדרך היום. מדובר במרתון טכנולוגי עם מיטב המוחות של הסטארט אפ ניישן, בהובלת פתרונות שיזמו נשים שחוו בעצמן אלימות - זאת במטרה ליזום ולפתח אמצעים חדשניים להצלת חיים.

בין השותפים בהאקתון מיכל סלה Safe@Home: חברת Google, חברת פייסבוק, משרד הרווחה, אמדוקס, אטנטי, אפס פלאייר, ג'נרל מוטורס, סוני, סיילספורס, ועוד חברות מובילות.

"מסע החיים" // מיכל סלה

אם תקשיבי לעצמך באמת
ותלכי בדרכך שלך
תראי שמסע החיים
טומן בתוכו אור, צבע וטוב
רק קחי וחייכי
אל תשכחי שאני לצידך
מחזיקה את ידך
אם מתחשק לך ליפול
אין לך מה לפחד
ממה שתראי שם
קחי וחייכי.