לאחר שנת בצורת ממופעים, חוזרת המועצה האזורית מגידו לחגוג את התרבות במקסימום. מדי שבוע, ממאי ועד אוגוסט, יופיעו מיטב אמני ישראל במתחם החדש שהושק באמפי מגידו תחת כיפת השמיים. עם תום עונת המופעים יגיע הקיץ לשיאו בפסטיבל סנטרל פארק מגידו 
אחרי למעלה מעשור של פסטיבלי קמפינג ומופעים רב תחומיים, עם הפסקת קורונה אחת, חוזר פסטיבל יערות מנשה ומציע גרסה שונה ומרעננת של הפסטיבל המוכר, שתתמקד הפעם בשעות בין הערביים ואל תוך הלילה, במשך ארבעה לילות קיץ רצופים. 

בתפאורה הטבעית והקסומה של רמת מנשה יתחלפו על הבמה המרכזית המופעים הבאים:

  • בערב רביעי ה-18/8 יופיעו בזה אחר זה ג'יין בורדו, דודו טסה ואביתר בנאי
  • בערב חמישי ה-19/8 יופיעו נגה ארז, טונה ופול טראנק, הדג נחש שיארחו את אקו וגיא מזיג שיארח את ג'ימבו ג'יי
  • בערב שישי ה-20/8 יעלה הפרויקט של עידן רייכל למופע להקה מלא ומיוחד, לפניו תופיע AVEVA
  • במוצ"ש ה-21/8 יחתמו את הפסטיבל פורטיסחרוף ולפניהם טריפולי (שלומי ברכה ערן צור דני מקוב) ותמר אפק

אביתר בנאי (צילום: אורית פניני)
אביתר בנאי (צילום: אורית פניני)

ברחבי המועצה האזורית מגידו, יעלו במשך ארבעת ימי הפסטיבל מופעים נוספים ומיוחדים, מופעי פסנתר אינטימיים, מופעי בכורה של פרויקטים מיוחדים במחול, בתיאטרון ומוזיקה ועוד. כמדי שנה בעשור האחרון יתקיים ארמגדון ג'אם בניצוחו של עומר דיין עם שורת אמנים ומופעים מיוחדים, ועוד הפתעות רבות.

נתי וירבה, מנהל מחלקת תרבות במועצה האזורית מגידו: "מאז 2009 אנחנו מגשימים את החלום שלנו ומקדמים את התרבות בארץ במסגרת 'פסטיבל יערות מנשה', שהפך עם השנים לאחד מאירועי התרבות המוכרים, הוותיקים והחשובים בישראל. משבר הקורונה תפס אותנו בעיצומן של ההכנות לקיום הפסטיבל, שתוכנן להיות הגדול מכל האירועים שהתקיימו לפניו, ועולם התרבות נעצר ברגע אחד. לצד כל הקושי והאתגרים, ההנחיות וההגבלות המשתנות ומתעדכנות, הצלחנו לבסוף למצוא בכך גם הזדמנות מבורכת לשינוי. היה לנו זמן לעצור ולחשוב איך אנחנו מתחדשים וממציאים את הגלגל מחדש, אחרי למעלה מעשור של פעילות שוטפת".

כרטיסי הפסטיבל יימכרו במחירים של 170 ש"ח ליום במכירה מוקדמת ו-230 ש"ח במחיר מלא. כרטיס מלא לארבעת ימי הפסטיבל יעמוד על 600 ש"ח, כמו כן, יינתנו הנחות לתושבי המועצה האזורית מגידו (150 ש"ח לכרטיס יומי, 500 ש"ח לכרטיס מלא). 

פסטיבל יערות מנשה 2021 (צילום: יח''צ)
פסטיבל יערות מנשה 2021 (צילום: יח''צ)


רכישת כרטיסים בעמוד הפסטיבל באתר: eventim.co.il/centralpark