ערב קומיקס ופאנק – חגיגות סוף העולם

מתי: יום שישי 27 באוגוסט 12:00-18:00
איפה: בסלון העירוני, בית אריאלה, שאול המלך 71, תל אביב יפו.
מי מה מו: חבורת A4 הוקמה בשנת 2003 על ידי דודו גבע, יובל כספי, ניר מטרסו, רפאל פוגל, פאולינה פוגל, אורן ג'קמן ועל ידי הצמד גלנדון ואיזבלה. רעיון היוזמה היה יצירת קבוצה פתוחה שתדפיס במסגרת עצמאית יצירות קומיקס אינדיבידואליות של מגוון אמנים, ותמכור אותן בצורה משותפת ובפורמטים שונים לקהל הרחב. בשישי האחרון של אוגוסט יערך פסטיבל שלם, עם הופעות פאנק, דוכני קומיקס, סדנת קומיקס ועוד, וכל זה בסלון העירוני ובחצר של ספריית בית אריאלה. במסגרת האירוע יתקיימו הופעות של - קידס אינסיין, אתל, נגה שלו, קורדרוי, יסמין רביב (קיקי מלינקי), יעל ופתק, קלפטומנים וטל לוטן.
כמה: ללא עלות, בהרשמה מראש.
פרטים נוספים בלינק (בכותרת)

פסטיבל זאפה BIG LOVE ט"ו באב 2021

מתי: 21 ביולי עד 21 באוגוסט 2021 
איפה: בכל מועדוני זאפה: זאפה אמפי שוני, זאפה LIVE פארק ראשון לציון, זאפה בפארק -גני יהושע, אמפיתיאטרון בית גוברין וכפר הנוקדים.
מי מו: לאחר הפסקה של למעלה משנה בעקבות מגפת הקורונה, קבוצת זאפה גאה ונרגשת להחזיר את חגיגות האהבה עם עשרות הופעות מרגשות וסוחפות בכל רחבי הארץ, עם מיטב האומנים בישראל: תיסלם, נגה ארז, אברהם טל, רד בנד, דודו טסה, שלום חנוך, אסף אמדורסקי, קרן פלס ועוד.
כמה: מחירים שונים.
פרטים נוספים בלינק (בכותרת)

סדרת מופעי "צלילי קיץ" בירושלים

מתי: 21 ביולי - 26 באוגוסט 2021. כניסת קהל 19:30, תחילת מופעים: 20:30
איפה:  ב-3 מוקדים ברחבי ירושלים לרבות: בית בגיא, גן הפעמון ובית הנסן
מי מה מו: סדרת מופעי "צלילי קיץ" ביוזמת עיריית ירושלים, משרד ירושלים ומורשת והרשות לפיתוח ירושלים, מארחת את טובי האמנים של המוסיקה הישראלית להופעות תחת כיפת השמיים במספר מוקדים מרכזיים ברחבי העיר. בין האמנים שיתארחו: קובי אפללו (21.7), מוקי (22.7), הפרויקט של רביבו (28.7), עמיר בניון (29.7), שלומי שבן (3.8), נרקיס (11.8), שי צברי מארח את קרולינה (4.8), יונתן רזאל (12.8), פולטראנק מארחים את שפיטה (18.8), שולי רנד (19.8), ג'יין בורדו (225.8), מרסדס בנד (26.8) ועוד.
כמה: 60 שקלים בלבד.
פרטים נוספים בלינק (בכותרת)

הפרויקט של רביבו (צילום: משה נחמוביץ')
הפרויקט של רביבו (צילום: משה נחמוביץ')

פסטיבל סמילנסקי בבאר שבע

מתי: 18-19 באוגוסט. שעות 19:00 עד 23:00
איפה: העיר העתיקה באר שבע – סמילנסקי, אנילביץ', רחבת מרכז הצעירים, החלוץ ועוד.
מי מה מו: פסטיבל הרחוב הקסום, ששם לו למטרת על את עידוד היצירה הבאר שבעית והדרומית חוזר זו השנה ה-15 לאחר שנה וחצי במהלכה לא התקיים. הפסטיבל יחשוף בפני הקהל הרחב מגוון אמנים, רקדנים, שחקנים, זמרים בחגיגה ססגונית אשר צובעת כל פעם מחדש את רחובות העיר העתיקה ומאירה על רחוב סמילנסקי. לאורך הרחוב יוצגו מגוון במות ומופעים, סדנאות, מופעי רחוב של ראש חוצות, תהלוכות מוסיקליות, מייצגים ,שדרת מזון עשירה, מופעי מחול, מתחם ילדים עם הצגות של תיאטרון הפרינג' ועוד.
כמה: חינם

פסטיבל סמילנסקי בבאר שבע (צילום: דייגו מיטלברג)
פסטיבל סמילנסקי בבאר שבע (צילום: דייגו מיטלברג)

פסטיבל ערד

מתי: 22-26 באוגוסט
איפה: ערד- רובע האמנים, קרית האמנים, קונסרבטוריום, כיכר העיר, היכל ספורט, ספריה עירונית.
מי מה מו: פסטיבל ערד שיתקיים זו השנה ה- 38, יארח שורת אמנים מובילים, ביניהם אברהם טל, ברי סחרוף, אמיר דדון, מופע מחווה לעפרה חזה, מירי מסיקה מארחת את ריקי גל, שמעון בוסקילה, דני בסן, אביהו מדינה ואביבה אבידן, אוהד חיטמן במופע לילדים ועוד. ויחד עם אלו, מתוכננות הפקות מקור מקומיות ומופעי מחווה לסמלי התרבות שעיצבו את המוזיקה הישראלית. 
כמה: בין 0-70 שקלים

מירי מסיקה (צילום: עדי אירני)
מירי מסיקה (צילום: עדי אירני)

פסטיבל מספרי סיפורים

מתי: 18-28 בספטמבר
איפה: תיאטרון גבעתיים
מי מה מו: פסטיבל מספרי סיפורים בפעם ה-28 בניהולו האמנותי של יוסי אלפי. כבכל שנה יציגו שם אלפי סיפורים, מאות משתתפים, עשרות מופעים, בעשרה ימים של סיפורים מרתקים מצחיקים ומפתיעים: חוגגים 100 שנה לעיר גבעתיים, סיפורי רופאים, סיפורי מרוקו - 60 שנה ל"מבצע יכין", 80 שנה ללח"י, הצדעה מרגשת לשחקן גבי עמרני ועוד מבחר מגוון של מופעים. עמוס ידלין רוני גמזו, מרים פרץ, פרופ' שמעון שטרית, דויד עברי והאמנים - ליא קינג, רבקה מיכאלי, נתן דטנר, יורם טהרלב, ננסי ברנדס, דודו פישר, דויד קרבושה, אורלי וגיא, יואל ריפל, בוקי נאה, איתי אנגל, אודיה קורן, חני דינור, נתן סלור, רוני סומק וחיים רחמני, המופע החדש של קובי אשרת ויוסי אלפי "סלוניראקים", הגבעטרון – "שקדים וצימוקים" יוסי אלפי והגבעטרון ועוד.
כמה: 100-125 ₪ לאירוע
פרטים נוספים: באתר pashbar ובטלפון *8023

''סלוניראקים כולם'' בפסטיבל מספרי סיפורים (צילום: גיל לופו)
''סלוניראקים כולם'' בפסטיבל מספרי סיפורים (צילום: גיל לופו)

מתחם הופעות חדש "מול החוף MUsic"

מתי: 26 ביולי - 25 באוקטובר 2021
איפה: מתחם הקניות והבילויים מול החוף village בחדרה
מי מה מו: מתחם הופעות חדש "מול החוף MUSIC" יציע עשרות הופעות חיות לילדים ולמבוגרים של מיטב זמרי ישראל בניהם: יובל דיין, פבלו רוזנברג, פאר טסי שלומי סרנגה ומושיק עפיה וכוכבי הילדים הגדולים בניהם יובל המבולבל, מני ממטרה, קופיקו ועוד רבים וטובים.
כמה: משתנה בין המופעים.
פרטים נוספים בלינק (בכותרת)

יובל דיין (צילום: אוהד רומנו)
יובל דיין (צילום: אוהד רומנו)

סדרת מופעי הקיץ בהיכל התרבות תל אביב

מתי: 5-6 באוגוסט 2021
איפה: היכל התרבות תל אביב
מי מה מו: שלומי שבת יקיים מופע השקה לאלבומו החדש "שלומי וחברים 3", אילן וירצברג במופע להקה, יארח את דניאל סלומון ודנה עדיני במופע המציין 40 לאלבומו האלמותי "בציר טוב", קרולינה במופע אינטימי חדש וגם "7 פסנתרי כנף, במה אחת" עם גיל שוחט, רמי קלינשטיין, שלמה גרוניך, דניאלה לוגסי, לאוניד פטשקה ופסנתרנים נוספים, אורחים מיוחדים: להקת "שלווה".
כמה: החל מ- 135 שקלים.
פרטים נוספים בלינק (בכותרת)

שלומי שבת (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
שלומי שבת (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

פסטיבל מופעי ג'אז  בניהולו האמנותי של אלי דג'יברי

מתי: 11 באוגוסט וכן במועדים נוספים עד דצמבר 2021
איפה: היכל התרבות תל אביב
מי מה מו: "Jazz at Sela Lounge", סדרת מופעי ג'אז ייחודית בניהולו האמנותי של המלחין, המעבד ונגן הסקסופון אלי דג'יברי. בין החודשים אוגוסט לדצמבר, יתקיימו חמישה מופעים בסדרה החדשה עם הרכבי הג'אז המוערכים של אמנים ישראליים בינלאומיים: שלישיית יונתן אבישי, שלישיית יותם זילברשטיין, שי מאסטרו דואו, שישיית אילן סאלם ודג'יברי ביג בנד. Sela Lounge הוא מתחם אירוח אקסקלוסיבי בהיכל התרבות תל אביב המאובזר בריהוט סלוני, עם בר וישיבה סביב שולחנות באווירה ייחודית.
כמה: היכל התרבות מציע למכירה רכישת מנוי לחמשת מופעי הסדרה במחיר מיוחד.
פרטים נוספים בלינק (בכותרת)

קרולינה (צילום: רון קדמי)
קרולינה (צילום: רון קדמי)

פסטיבל יערות מנשה סנטרל פארק מגידו

מתי: 21-18 באוגוסט 2021 פתיחת שערים מדי יום בשעה 18:00 בערב. תחילת מופעים החל משבע בערב.
איפה: רמות מנשה, מועצה אזורית מגידו.
מי מה מו:
אחרי למעלה מעשור של פסטיבלי קמפינג ומופעים רב תחומיים, עם הפסקת קורונה אחת, חוזר פסטיבל יערות מנשה בגרסה שונה ומרעננת של הפסטיבל המוכר, שתתמקד הפעם בשעות בין הערביים ואל תוך הלילה, במשך ארבעה לילות קיץ רצופים, יערכו 4 ערבי הופעות, מהשקיעה אל תוך הלילה, על פני סופ"ש אחד ארוך עם השמות הכי חמים: דודו טסה, אביתר בנאי, טונה, נגה ארז, הדג נחש, הפרויקט של עידן רייכל, פורטיסחרוף ועוד.
כמה: 170 ש"ח ליום במכירה מוקדמת ו-230 ש"ח במחיר מלא. כרטיס מלא לארבעת ימי הפסטיבל 600 ש"ח. הנחות לתושבי המועצה האזורית מגידו (150 ש"ח לכרטיס יומי, 500 ש"ח לכרטיס מלא).
פרטים נוספים בלינק (בכותרת)

אביתר בנאי (צילום: אורית פניני)
אביתר בנאי (צילום: אורית פניני)

פסטיבלי קיץ בנתניה

מתי: אוגוסט
איפה: רחבי העיר
מי מה מו: מגוון אירועים, מופעים ופסטיבלים במסגרת הפעילות העירונית ובשיתוף עמותת היכל התרבות ואגפי העירייה השונים. פסטיבל הבירה בכיכר העצמאות בתאריכים 4-5.8 עם מופע של זהבה בן, פסטיבל נתניה הבינלאומי לתיאטרון רחוב וליצנות ב-17-19.8 עם אמני רחוב וקרקס. "פנטזי בשכונות" - הקרנות סרטים, מופעי אורות, הפעלות והצגות ילדים ברחבי העיר, סיורים במוזיאון העיר ובבית הבאר, סיור כוכבים וחופים בחושך בשיתוף הפלנתניה, סיורי שווקים וחופים מזמרים, קבלות שבת מול הים ועוד.
כמה: מכניסה חופשית ועד עלות מוזלת.
פרטים נוספים בלינק (בכותרת) 

פסטיבל היין בעיר העתיקה בבאר שבע

מתי: 25-26 באוגוסט 2021
איפה: מתחם הקטר, העיר באר שבע
מי מה מו: עיריית באר שבע פותחת שוב את שערי מתחם הקטר בעיר העתיקה, ליומיים של הופעות חיות, טעימות יין הפסטיבל יציע עשרות סוגי יין ממגוון חלקות וכרמים, תפריט ייעודי מיוחד, גבינות בוטיק, שמני זית, קינוחים ומאפים, דוכני אוכל בניצוחו של השף יקיר מאסרטי, הופעות חיות ומיצגי אומנות.
כמה: 50 שקלים
פרטים נוספים בלינק (בכותרת) 

פסטיבל יין בבאר שבע (צילום: דייגו מיטלברג)
פסטיבל יין בבאר שבע (צילום: דייגו מיטלברג)

פסטיבל ראשון לציון, פסטיבל המוזיקה הגדול בישראל

מתי: 21-25 בספטמבר 2021
איפה: היכל התרבות ראשל"צ, לייב פארק גן המושבה, כיכר העירייה ורחבת בית העם.
מי מה מו: ארבעה ימי פסטיבל במהלכם יופיעו כ-100 אומנים ויוצרים! בניה ברבי ואברהם טל ישיקו מופע משותף חדש, נתן גושן יחגוג עשור ויארח את אמיר דדון וישי ריבו, אושיק לוי יציין 60 שנות קריירה עם ברי סחרוף, אסף אמדורסקי וריקי גל, תיסלם יציינו 40 שנה ל"רדיו חזק" עם דני סנדרסון ושלום חנוך. עוד יופיעו בפסטיבל: קרן פלס, מארינה מקסימיליאן, יוני רכטר, התקווה 6, עידן עמדי, זהבה בן, ליאור נרקיס, אליעד נחום, עינת שרוף ועוד.
כמה: החל מ-159 שקלים.
פרטים נוספים בלינק (בכותרת) 

אברהם טל ובניה ברבי (צילום: משה נחומוביץ')
אברהם טל ובניה ברבי (צילום: משה נחומוביץ')

פסטיבל הקולנוע ירושלים

מתי: 24 באוגוסט ועד 4 בספטמבר, 2021.
איפה: הפסטיבל יתקיים בסינמטק ירושלים, באולמות קולנוע נבחרים, במתחמי הקרנה ברחבי העיר ובמוקדי פעילות שונים ברחבי ירושלים. 
מי מה מו: כ-150 סרטים מ-50 מדינות המשקפים את מיטב היבול השנתי, הישראלי והבינלאומי, ובכלל זה סרטים שהוקרנו וזכו בפרסים בפסטיבלים בינלאומיים מובילים בעולם, בהם ברלין, קאן, ונציה, סאנדנס ועוד, יוקרנו במסגרת אירוע הקולנוע הגדול, הוותיק, החשוב והמוביל בישראל. אירועי הפסטיבל יכללו תחרויות סרטים נושאות פרסים עם צוותי שיפוט בינלאומיים, אירועים מקצועיים לתעשיית הקולנוע, מפגשים עם יוצרי קולנוע מובילים מן הארץ והעולם, סדנאות מקצועיות בתחום הקולנוע, הקרנות בכורה נוצצות, מסיבות, מופעים, הקרנות סרטים, אירועי חוצות בהיקף נרחב ועוד. 
כמה: מחיר כרטיס לאירוע הפתיחה בבריכת הסולטן - 62 שקלים. כרטיס רגיל לסרט ולאירועי גן הבונים - 46 שקלים. כניסה חופשית להקרנות הסרטים בשכונות. הנחות לסטודנטים (4 ב-100) ולמנויי הסינמטק והטבות ברכישת חבילות כרטיסים. 
פרטים נוספים בלינק (בכותרת)

פסטיבל הקולנוע ירושלים בריכת הסולטן  (צילום: דור קדמי)
פסטיבל הקולנוע ירושלים בריכת הסולטן (צילום: דור קדמי)

LIVE - פסטיבל המוזיקה של ישראל

מתי: 5 בספטמבר מ-21:00 עד אור הבוקר.
איפה: לייב פארק ראשון לציון.
מי מה מו: 10 שעות של חגיגת הופעות חיות ומסיבות עם ענקי המוזיקה הישראלית נועה קירל, רן דנקר, מושיקו מור, אלקנה מרציאנו, סקאזי, אנימה, ועוד במתחם הלייב פארק בראשון לציון עם חוויית מולטימדיה, סאונד ותאורה מהמתקדמים בעולם. עלות ההפקה נאמדת בכ-1.5 מיליון שקלים. המתחם צפוי להכיל לראשונה את החוגגים ללא כל הגבלות קורונה! 
כמה: כרטיסים במכירה מוקדמת: 225 ש"ח.
פרטים נוספים בלינק (בכותרת)

נועה קירל, סקאזי ורן דנקר (צילום: אלון שפרנסקי,אור דנון,שי פרנקו)
נועה קירל, סקאזי ורן דנקר (צילום: אלון שפרנסקי,אור דנון,שי פרנקו)

פסטיבל עכו הבינלאומי לתיאטרון אחר

מתי: 21-24 בספטמבר
איפה: באולמות האבירים ובמרחבי העיר העתיקה עכו
מי מה מו : זאת השנה ה-42, בו יארח הפסטיבל מאות אנשים מרחבי הארץ. התוכנית האמנותית תכלול מאות שחקנים ופרפורמרים, שיעלו עשרות מופעי תיאטרון, הצגות רחוב, מופעים חדשים ופעילויות לכל המשפחה. מטרת הפסטיבל להעניק ליוצרים צעירים וליוצרים אלטרנטיביים, שאינם חלק מהתיאטרון הממוסד, אפשרות ליצירה אחרת ושונה. המושג "תיאטרון אחר", שמחבר יחד גישות תיאטרוניות מחוץ לזרם המרכזי, כגון פרינג', תיאטרון ניסיוני, תיאטרון אלטרנטיבי, אוונגארד ועוד. מופעי הפסטיבל מתקיימים במתחם אולמות האבירים מימי הצלבנים בלב עכו העתיקה, שהוכרזה ב-2002 אתר מורשת עולמית של אונסק"ו. חללים אלה מעניקים אווירה ייחודית למופעים האלטרנטיביים. הפסטיבל בנוי משלוש מסגרות עיקריות: התחרות היוקרתית, שבה מוצגים מופעי "תיאטרון אחר",  הצגות אורחות, ותיאטרון רחוב ואירועי חוצות.
כמה: מחיר מלא – 80 שקלים. 55 שקלים לתושבי העיר עכו סטודנטים וכו'. 40 שקלים להצגות טרום בכורה
פרטים נוספים בלינק (בכותרת)

פסטיבל עכו לתיאטרון (צילום: יוהאן שגב)
פסטיבל עכו לתיאטרון (צילום: יוהאן שגב)

אנריקו מסיאס בישראל


מתי
: 30.10-11.11 
איפה: מרכז הקונגרסים חיפה, היכל הספורט אשקלון, בנייני האומה ירושלים, המשכן לאומנויות הבמה באר שבע והיכל התרבות תל אביב
מי מה מו: סוף סוף מועד חדש לסיבוב ההופעות של אנריקו מסיאס האהוב בארץ. אחרי שנדחה שלוש פעמים, עקב משבר הקורונה. הפעם ביקש מסיאס לבחור את שם סיבוב ההופעות "ישראל חבקי אותי בזרועותייך" כהצהרת אהבה ודאגה למדינה.  
כמה: מחירים החל מ-189 ₪ עד 389 ₪ בהתאם למקום הישיבה. פרטים נוספים בלינק (בכותרת)
כנסו לצפות בדרישת שלום ממסיאס

אנריקו מסיאס (צילום: אריאל בשור)
אנריקו מסיאס (צילום: אריאל בשור)

פסטיבל התמר בים המלח

מתי: 21-25 בספטמבר 2021 חוה"מ סוכות
איפה: מועצה אזורית תמר – ים המלח
מי מה מו: הפסטיבל המדברי חוזר ובגדול וגם הפעם שיתופי פעולה יצירתיים מעניינים: חנן בן ארי יארח את ברי סחרוף, מרגי יארח את שחר סאול, מרסדס בנד יארחו את רד בנד, רביד פלוטניק את ג'ימבו ג'יי, עטר מיינר את עדן דרסו, והדג הנחש את אקו. עוד יופיעו עומר אדם, יסמין מועלם, גידי גוב ויהודה פוליקר והפרויקט של עידן רייכל. מסורת מופעי זריחה על פסגת המצדה נמשכת: אביתר בנאי, שלום חנוך עם שלומי שבן, מוש בן ארי עם יובל דיין, וקרן פלס עם התקווה 6. 
כמה: החל מ-225 שקלים. פרטים באתר. בנוסף יתקיימו הופעות הפתוחות לקהל הרחב: קרולינה, קורין אלאל ורונית שחר, ריף כהן, אלון עדר ולהקה וחמי רודנר.
פרטים נוספים בלינק (בכותרת)

חנן בן ארי (צילום: משה צ'יטיאת)
חנן בן ארי (צילום: משה צ'יטיאת)

פסטיבל שיר היונה

מתי: 20-23 באוקטובר
איפה: פארק תמנע 
מי מה מו: את פסטיבל היונה תפתח הפקת המקור - חוזרים לנואיבה. 40 שנה אחרי שהתקיים ה"וודסטוק הישראלי", בכפר הנופש נביעות בסיני, פסטיבל שיר היונה חוזר אליו בהפקת ענק חד פעמית. משתתפים (לפי סדר הא"ב): אסתר רדא, אריאל זילבר, ברי סחרוף, גיא מזיג, דיוויד ברוזה, דורי בן זאב, יוני רכטר, קרולינה, רונה קינן, שלומי שבן. ניהול מוזיקלי: פיטר רוט. הפסטיבל מפיץ מסר של שלום, אופטימיות ותקווה בקרב החברה הישראלית ובין שכנותיה, ללא מפלגות או צדדים. שלושה ימים של אירועי תרבות ומוזיקה ברחבי המועצה האזורית חבל אילות ואילת, בין מרבדי החולות האדמדמים, ברקע עמודי שלמה שמיתמרים לגובה 40 מטר, אחד מפלאי הטבע המרהיבים בארץ.
כמה: בין  194 ש"ח ל 354 ש"ח. מחירים מוזלים לתושבי חבל אילות והערבה הדרומית.
פרטים נוספים בלינק (בכותרת)

ברי סחרוף  (צילום: אלדד ששון)
ברי סחרוף (צילום: אלדד ששון)