השיר "פנים אל מול פנים" נכתב על ידי יעקב גלעד, הולחן על ידי יהודה פוליקר ונכלל באלבומה השני של להקת "בנזין" ("משמרת לילה"). למעשה, בעוד האלבום ברובו לא הצליח לשחזר את הצלחת אלבום הבכורה של הלהקה, שיר זה, החותם אותו, הפך ללהיט למן הרגע הראשון ובמרוצת השנים לאחת הקלאסיקות המזוהות עם פוליקר.

אולי בגלל הטקסט הנוגע שכל אחד יכול להזדהות עמו בשלב מסוים בחיים, אולי בגלל המנגינה היפה, אולי בגלל הביצוע המרגש והכן ואולי כל המכלול הפכו את "פנים אל מול פנים" לשיר שאף פעם לא נדוש ולא חרוש.

לרגל סיבוב ההופעות המשותף ביניהם, הקליטו גוב ופוליקר (ששיתפו פעולה לראשונה בשיר "שלל שרב" שפוליקר הלחין למילותיו של מאיר אריאל וגוב ביצע) את השיר מחדש, הפעם מזווית בוגרת של שני זמרים שחצו לאחרונה את גיל 70.



בשל הפשטות בביצוע והאמוציות מזווית מבטם האינדיבדואלית ורבת הניסיון, השיר מקבל משמעות יותר איתנה ועכשווית לטעמי, מה גם שהעיבוד המדויק בהפקתו המוזיקלית של תמיר מוסקט, מותאם לקולותיהם רבי השנים (עם מגבלויותיהם הווקאליות המובנות), את המיטב.

השיר, המלווה בקליפ המתעד את ההקלטות באולפן, יוצא לקידום סיבוב ההופעות המשותף של השניים שיחל ב-28.8 באמפי נהלל, ימשיך ב-4.9. באמפי רעננה וכן ב-24.9 בפסטיבל התמר.