"הכל הפך להיות קיצוני יותר": המוזיקאי והשחקן שולי רנד, שוחח עם המגישה איריס קול בתוכניתה השבועית ב-103FM, וסיפר על הסרט החדש בהשתתפותו, על סינגל שהוציא וביים את הקליפ שלו, על תקופת הקורונה - וגם על ביתו, אודליה, שנבחנה באודישנים של תוכנית הריאלטי בקשת 12 "הכוכב הבא".

על הסרט "אגדת חורבן", בבימויו של גידי דר: "זה סרט שמדבר על חורבן הבית, סרט מדהים שעשוי מ-1,500 תמונות של ציירים מופלאים. זה דבר שלא נעשה מעולם בקולנוע, לדעתי לא רק בארץ אלא בכל העולם. זה סרט חריף מאוד שמדבר על חורבן הבית, בצורה אקטואלית ומצמררת".

על הסינגל החדש, "עוקר הרים", שאת הקליפ שלו הוא גם ביים סיפר הזמר: "זאת הפעם הראשונה שאני לוקח אחריות בבימוי על הצורה. בדרך כלל, היכולת שלי כבמאי באה לידי ביטוי בעבודה עם שחקנים, אבל לקחת אחריות על הצורה זה חדש לי. זאת הייתה חוויה מקסימה, אני שמח על זה ואוהב מאוד את מה שיצא".

רנד התייחס לתקופת הקורונה, בה הוא ושאר אומני ישראל נאלצו להיעדר מהבמות לתקופה ממושכת, ובינתיים אף ספגו לא מעט ביקורת ברשתות החברתיות: "הייתה תחושה חריפה של אלימות, של חוסר סובלנות, צפו רגשות חריפים של תיעוב. הכל הפך להיות קיצוני בתוך הקורונה. בשיר החדש, הרשיתי לעצמי לדבר בפשטות, נעזרתי בניגון הפשוט של אמיל קרויטור שעוטף את השיר בקטעים האינסטרומנטליים. הניגון הזה הסתובב סביבי, וברגע האחרון בא והתיישב בתוך השיר".

בהמשך, התייחס רנד להשתתפות של אודליה בתו בתוכנית 'הכוכב הבא' בקשת 12: "היא ילדה נפלאה, טובה וחכמה. היא יוצרת יוצאת מגדר הרגיל בעיניי, היא כותבת שירים ולחנים מאוד מעניינים שלא דומים לדברים ששמעתי. מאוד שמחתי בשביל אודליה על ההופעה שלה בתוכנית. בעזרת השם היא תעשה דברים יפים בעולם, וגם תשמח את אבא שלה".

רנד סיפר גם על המופע המשותף שלו עם הסופר אתגר קרת: "המופע הזה התחיל באיזשהו פסטיבל, אז הייתה התנפלות מפתיעה ותוך כמה רגעים נגמרו הכרטיסים. הערב עצמו היה מקסים, אני מכיר את אתגר קרת שנים רבות, היינו מסתובבים באותם מעגלים חברתיים ובזמנו דיברנו על לעשות משהו יחד. לקח כמה שנים עד שעשינו את זה, וזה היה מאוד נחמד. הוא הקריא סיפורים שלו, אני הקראתי סיפורים שלי, דיברנו קצת על ההבדלים שיש בינינו ועל הדברים השווים, שרתי מהמוזיקה שלי. כנראה שזה מאוד עניין אנשים, זה ערב מקסים, עשינו מאז עוד שני ערבים כאלה. אני לא יודע אם יהיו עוד, אבל אני מקווה שכן, כי כל ערב כזה הוא אחר לחלוטין ומקסים לגמרי. ביני לבין אתגר יש כימיה".