קבוצת זאפה משיקה מועדון הופעות חיות נוסף בתל אביב, הפעם במתחם מידטאון. המועדון ייפתח ב-10 באוגוסט בסדרת מופעים מיוחדים המפגישים את מיטב אומני ישראל על במה אחת. בין התאריכים 14-10 באוגוסט יתקיימו הופעות במתכונת מיוחדת של שני מופעים בערב.

10.8 יום ג'  - דודו טסה | כנסיית השכל
13.8 יום ו' -  מופע צהריים: אסף אמדורסקי | שלומי שבן
13.8 יום ו' – מופע ערב: אלון אולארצ'יק | דני סנדרסון 
14.8 מוצ"ש – רונה קינן | יוני רכטר

בנוסף לסדרת מופעי ההשקה המיוחדים, יופיע בחודש אוגוסט בזאפה ת"א החדש גם דומיניק מילר, אומן מוכר מאוד ברחבי העולם. דומיניק נודע כגיטריסט של הזמר סטינג אך הוא גם אומן סולו מצליח מאוד בעולם שהוציא 9 אלבומים תחת שמו. מילר נהנה ממוניטין מעורר קנאה הן בעולם המקצועי של המוסיקה והן בקרב חובבי המוסיקה בעולם. המופע של מילר יתקיים במועדון זאפה תל אביב החדש ב-24.8 ויהיה חלק מסדרת מופעי הפתיחה של אמנים והרכבים מחו"ל שיגיעו לארץ בקרוב להופיע במועדון. 

דומיניק מילר (צילום: יח''צ)
דומיניק מילר (צילום: יח''צ)

במועדון זאפה תל-אביב החדש במה גדולה בגודל של כ-50 מ"ר ובמה נוספת המיועדת למופעים אינטימיים ולאירועים פרטיים ועסקיים שונים. המועדון צויד במערכות סאונד, מערכות מולטימדיה ותאורה מהמתקדמות בעולם של חברת L- Acoustics הצרפתית, מסכי לד הפרוסים ברחבי המועדון, חדר אומנים מושקע ורחב ידיים. במועדון ניתן לקיים בנוסף להופעות חיות, אירועים עסקיים , אירועים פרטיים, מסיבות עיתונאים ועוד. לנוחות הקהל הסדרי חניה בסמוך למועדון. 

מועדון הזאפה במידטאון תל אביב (צילום: באדיבות יעל ירון טל)
מועדון הזאפה במידטאון תל אביב (צילום: באדיבות יעל ירון טל)

בנוסף לגישה הישירה והמהירה, לנוחיות המגיעים בתחבורה ציבורית, מוקמת בימים אלה תחנת הרכבת הקלה (תחנת שאול המלך), בצמוד למועדון.

במועדון שני מטבחים מושקעים הכוללים ציוד מתקדם וחדשני ויכולים לתת מענה לאירועים פרטיים ועסקיים ברמה הגבוהה ביותר וכמובן לשרת את הלקוחות שיגיעו להנות מהמופעים השונים. כמו כן, יושק במיוחד למועדון תפריט שף חדש ומקורי.

עוזי, בירותי, מנכ"ל קבוצת זאפה מסר: "לאחר תכנון קפדני ועבודה מאומצת שנמשכה מספר שנים, קבוצת זאפה גאה להשיק את מועדון הדגל שלה בלב תל אביב, מועדון זאפה תל אביב החדש. 

בהקמת המועדון הושקעו משאבים רבים תוך מחשבה עמוקה והקפדה על הציוד המתקדם בעולם וזאת על מנת להעניק את החוויה האולטימטיבית לקהל הלקוחות והאומנים. מועדון זאפה תל אביב החדש עומד בסטנדרט של המועדונים הגדולים והמובילים בעולם, וללא ספק יהיה Game Changer בתעשיית המוזיקה בישראל. במועדון יופיעו מיטב אומני ישראל ואומנים אורחים מחו"ל".