ציפי שביט, אחת מכוכבות הילדים הכי בולטות בישראל, הצליחה לשבות בקסמה דורות רבים אשר גדלו על ברכיה. היא החלה דרכה בתעשיית הבידור בשנות ה־60 עם תפקידים במחזות זמר ובסרטים שונים. בשנים שלאחר מכן, הצליחה לכבוש את הקהל הצעיר עם תקליטים, תוכניות טלוויזיה ומופעי ילדים בכל רחבי הארץ. שמחנו מאוד ששביט נענתה לבקשתנו לחבר אותנו אל עולמו המוזיקלי בעריכה אישית ל'שבת עברית', עם מיטב הלהיטים של המוזיקה הישראלית.

החל מאמצע שנות ה־70, שביט לקחה חלק במופעי בידור לילדים, והוציאה מספר תקליטים שזכו להצלחה רבה, ביניהם: 'מדוע לפיל חדק כל כך ארוך' ו'טמבולינה'. בשנת 1978, השתתפה בפסטיבל שירי הילדים התשיעי, בו זכתה במקום השני עם השיר הנוסטלגי 'ברבאבא'. ב־1984, גילמה את 'בילבי' במופע הנושא את שם הדמות האגדית.

בנוסף לפעילותה על הבמה, שיחקה בתוכניות טלוויזיה שונות הפונות לעולם הילדים. במהלך שנות ה־80, כיכבה בתוכנית הטלוויזיה 'ציפיטפוט', ובה שילבה קטעי משחק ושירה. באותה תקופה שודרה גם התוכנית המצליחה 'הופה היי' בהשתתפותה.

לאחר שנים רבות שבהן פנתה בעיקר לעולם הילדים, העלתה שביט את המופע 'למבוגרים בלבד' בשנת 1995. כעבור 5 שנים, הועלה מופע נוסף בשם 'שביט 2000' בעקבות הצלחתו הרבה של המופע. בשנת 1998, שברה את שיא גינס למהירות שירה בתוכניתו של דודו טופז עם השיר 'יש חריץ מסוכן בהור ההר', אותו ביצעה ב־58 שניות.

הכוכבת האנרגטית המשיכה לכבוש שיאים גם בשנים שלאחר מכן, עם השתתפויות בפסטיבלים ובמופעים חדשים כמו 'מותק, הילדות התחברו' עם הקולגה חני נחמיאס ו'האוצר הנעלם'. שביט אף הפגינה יכולות שיפוט בתוכניות בידור כמו 'הצחקת אותנו' ('ערוץ 2') ו'תצחיק אותי' ('ערוץ 24').

במסגרת פרויקט 'אמנים עורכים שבת עברית', הבלעדי לדיגיטל של 103fm, ערכה עבורנו שביט את השירים העבריים האהובים עליה במיוחד, ביניהם קלאסיקות כמו 'אני חיה לי מיום' ליום בביצוע של ריטה, 'אחרי עשרים שנה' בביצוע של שמוליק קראוס, וכמובן כמה משירי הילדים הכי גדולים שלה, אותם תוכלו למצוא במהדורה הדיגיטלית החדשה שהוציאה.