אחרי סינגל הבכורה הבינלאומי שלה "Please Don’t Suck", נועה קירל השיקה הבוקר (שישי) את הסינגל הבינלאומי השני שלה – "Bad Little Thing" כחלק מהניסיון שלה להצליח גם בזירה הבינלאומית.

בשיר החדש קירל, נוטפת הכריזמה והתשוקה האומנותית, נותנת את המיטב שלה בשיר, בדיוק פופי מצוין, והעובדה שהשיר אינו חוטא במקצב מונוטוני רק תורמת לאיכותו: היא שרה פופ, היא שרה היפ הופ, היא שרה רוק, היא שרה קלאסית ובהעצמה נשית (האופיינית גם לשירה הראשון) היא שוברת את המקצבים ומצליחה לסקרן את המאזין. 

אם מתעלמים לרגע מהקליפ (מה שכמעט בלתי אפשרי בזמננו) - מהאזנה ראשונה ושנייה השיר אינו תופס את האוזן אלא לוקח זמן להתרגל אליו, להבין אותו, לעכל אותו ובעיקר לאמץ אותו ללב.



אבל המוצר השלם שקירל מספקת, מוצר פופי וויזואלי מהודק, מגוון, מושקע ומחשמל העטוף בהפקה מוזיקלית מורכבת ואפויה היטב, מספק את הסחורה.

ברם, אם נתייחס לזירה הבינלאומית, הוא אינו שונה מאינספור שירים אחרים שיש בשוק הבינלאומי וקשה לי לראות את השיר יוצר הדים באמת משמעותיים בחו"ל (הוא טוב לגלגל"צ ולמצעדים בארץ אך אני סקפטי לגבי מצעדים בארה"ב או בבריטניה), כי גם אם לנועה יש את כל הנתונים להפוך להצלחה בינלאומית (ויש לה לטעמי), בשביל לייצר קריירה בחו"ל צריך לעבור לגור, לעבוד וללחך קצת אפר עבודה קשה במקום זר בשביל לשדר בינלאומיות אמיתית, אחרת זה סתם נשמע חיקוי.

אז ברור שכל העתיד לפני קירל וכי יש לה עוד עבודה קשה וארוכה כדי להצליח באמת ברמה הבינלאומית, אבל השיר הזה מהווה נקודת התחלה די טובה בעיניי. מחזיק אצבעות.