כוכבי הנוער הצעירים הגדולים בישראל: נועה קירל, סטפן לגר, עדן אלנה, ליאל אלי, עדן מאירי, לואי עלי, אוראל צברי, ספיר סבן והגיימר עידן תלם, הצטלמו לקמפיין ולשיר חדש שיצא לאור היום (שלישי),  אותו הם מבצעים יחד להעצמת בני נוער נגד עישון.

במרכז המהלך הייחודי נגד עישון, יעמוד שיר בביצוע כוכבי המוסיקה והרשת הגדולים בישראל, אותו כתב רון ביטון, שמדבר על הכוח להגיד "לא!" ולבטא את ה-SAY האישי שלך, גם כשמדובר בעישון. את השיר ילווה קליפ אינטראקטיבי, שיופץ ברשתות החברתיות ובערוצי הטלוויזיה ואתגר טיקטוק ייעודי. השיר ילווה גם בקמפיין טלוויזיוני וקמפיין שילוט חוצות הפונה לקהל הצעירים ובני הנוער.

מאחורי המהלך עומדת קרן תובענות ייצוגיות הפועלת במטרה לחלק כספים שנפסקו כסעד בתובענות ייצוגיות לטובת מטרות ציבוריות בהתאם להחלטות בתי המשפט. הקרן פועלת לקדם פרויקטים ומיזמים לטובת הציבור במגוון נושאים ובכללם: רווחה, בריאות, חינוך, צרכנות, הגנת הסביבה ועוד. הקרן מקדמת מיזמים ייחודיים, בעלי ערך, שישרתו את הציבור תוך יצירת אימפקט משמעותי. כחלק מהקמפיין הקרן משתפת פעולה עם משרד הבריאות ועם צה"ל על מנת לפנות גם לחיילים, שרבים מהם נחשפים לעישון לראשונה במהלך השירות הצבאי, ומבקשת להעביר גם להם את המסר החשוב של אי העישון.