חמישה מהזמרים המצליחים בישראל: דודו אהרון, נרקיס, עדן מאירי, אברהם טל וגלי עטרי חברו לזמרים נוצרים מארה"ב ואפריקה בשיר חדש ומשותף, כשלכולם תפילה אחת משותפת לשלום עולמי.

The Blessing, שיר נוצרי המבוסס על תפילה יהודית, יצא באביב 2020 כשמגיפת הקורונה הגיעה לשיאה, ניחם והעניק השראה ותקווה למיליונים ברחבי העולם. הזמרת והיוצרת הנוצרית הפופולרית קארי ג'וב שיתפה פעולה עם ההרכב המוזיקלי Elevation Worship ויחד הם הקליטו את השיר המתייחס לתפילת כתבי הקודש והבטחה לפריחה, שיקום והגנה על האנושות שהפך להמנון הקורונה עבור מאמינים רבים מסביב לעולם.

בעמותת Passages הבחינו בייחודיות של תפילה זו עבור היהודים והנוצרים ושיתפו פעולה עם ארגון StandWithUs, ארגון חינוך ישראלי בינלאומי ללא מטרות רווח בארה"ב שנלחם ב"Fake news" ומתנגד לאנטישמיות, ליצירת חיבור מוזיקלי בין יהודים לנוצרים.

שני הארגונים הובילו את הפרויקט, במסגרתו לוקחים חלק הזמרים הישראלים: דודו אהרון, נרקיס, עדן מאירי, אברהם טל וגלי עטרי וזמרים נוצרים מארה"ב ואפריקה, לביצוע מיוחד לשיר "The Blessing". את הפרויקט יזם דניאל ברקוב, ששימש כמפיק בכיר, הפיק וביים ארז דן, שביים את הלהיט "שבט אחים ואחיות". גם יוצא "היי פייב", מייקל הרפז, היה שותף בעשייה.