"שיר תזכורת לעצמי": הסינגל החדש של הזמר והיוצר אליעד נחום, "אין מאושר ממני", אולי נפתח בטון מעט דרמטי, אבל הוא בעצם שיעור על הדברים הקטנים שאנחנו יכולים לעשות כדי לשמור על האהבה עם בן או בת הזוג. את הראיון הראשון על הסינגל העניק לאיריס קול בתוכניתה ב-103FM, וסיפר על הרגשות לקראת השיר שיצא וגם על ההשתתפות במופעי הפסטיגל השנה. 

כנשאל האם השיר מבוסס על סיפור אמיתי, השיב הזמר: "קודם כל כן, אני חושב שהשיר משקף את כל הדברים הקטנים שאנחנו מתחילים לקחת כמובן מאליו כשאנחנו נמצאים עם בן הזוג שלנו תקופה. כל אחד והתקופה שלו. במקרה שלי זה שנים", חשף.

הוא סיפר על ההרגשה הקשה של לקיחת דברים כמובנים מאליהם: "כמו שאתה עכשיו חולם כל החיים להיות זמר, ואז אתה אומר 'אין, החלום שלי רק להופיע, רק שייקחו אותי' ופתאום אתה מצליח, ומגיעות ההופעות ופתאום אתה אומר 'יואו, מה עכשיו שש הופעות היום?'. זה קשה, אין לי כוח. אבל רגע, שנייה, לפני דקה רצית שייקחו אותך להופיע. אותו דבר במערכות יחסים ובכל דבר בחיים. אנשים מחפשים אהבה כל החיים, ברגע שתהיה לי בת זוג או בן זוג אני אתן לה הכול ועם הזמן, הרגלים, שגרה", שיתף נחום.

"גדלנו לדיסני וסרטים הוליוודיים כאלו ואחרים של יאללה, מתאהבים וזהו", המשיך, וסייג: "זו עבודה, זה תחזוק. הרבה פעמים אנחנו מתחזקים קריירה, מתחזקים הרבה דברים ושוכחים לתחזק את מערכת היחסים שלנו בבית. זה לא עכשיו בדברים הגדולים, ממש לא. זה בדיוק הקטע של השיר, הוא מאוד דרמטי וגדול אבל בתכל'ס מדבר ממש בגובה העיניים, בצורה פשוטה. הרבה פעמים אנחנו שוכחים להגיד אני אוהב אותך, להתקשר, לקנות פרחים, להתעניין, להודיע שאנחנו בדרך".

"לבוא באמצע היום להביא פרח, אחד. זה משנה את היום. כשאני אומר 'לא מספיק אמרתי שאני אוהב אותך' זה לא רק 'מאמי אני אוהב אותך', זה ברמה של כביסות, של קניות", אמר עוד. "אנחנו פשוט שוכחים להגיד 'ואו מאמי מה זה תודה שכיבסת לי את הבגד', או ש'בדיוק היה חסר וקנית'. זה נראה לנו מובן מאליו ופה מתחילה הבעיה בעיניי של השחיקה הזוגית. זה מין שיר תזכורת לעצמי ולמערכת היחסים שלי והחוויה האישית שלי".

הזמר נתן קרדיט לשותפיו ליצירה: "כתבתי את השיר עם אבי אוחיון המדהים ומתן דרור הפיק ואני חושב שזה ידבר להרבה אנשים, כי זה שיר גדול על הדברים הכי קטנים שהם בעצם הכי גדולים בסוף. זה מן פינג פונג בין השיר המוזיקה ההפקה והקליפ לבין האינטימיות הקטנה בטקסט".

פוסטר פסטיגל 2021  (צילום: באדיבות סולן הפקות)
פוסטר פסטיגל 2021 (צילום: באדיבות סולן הפקות)

על ההופעות על הבמות בחנוכה הקרוב סיפר נחום: "אני מתחיל את הפסטיגל עוד שבוע, הולכים להיות שלושה חודשים סופר אינטנסיביים אבל אחרי שראיתי את הרקדנים והאקרובטים נראה לי שאני אתמודד עם זה. הם עובדים קשה, הם הכוכבים האמיתיים. זה פשוט מטורף".

סייעה בהכנת הכתבה: עופרי גליכמן, 103FM