שבוע לפני סיום העונה של "חתונה ממבט ראשון", קיבלנו עוד זוג שלא החזיק מעמד ונפרד - מעיין ועומרי. בנוסף, גילינו מה קורה כשפנטזיה פוגשת את המציאות ואיך מרגיש גבר חמוד ואינטליגנט כשהוא נקלע לחדר בו שתי נשים מדברות עליו בשפה טיפולית. ספויילר - לא משהו.

האמירה המיותרת של הערב
מנו וניצן חזרו מיעל, טעונים קצת, כי ניצן שוב העלתה את עניין ההומור כמגננה. אבל, מסכנה, היא התכוונה בקטע טוב שעכשיו היא מתחילה לראות את מנו האמיתי מבעד להומור ושהיא מרגישה יותר קרבה. ניצן כנראה נגעה לו באיזושהי נקודה כי הוא שוב הרגיש שהיא מבקרת אותו והתעצבן וכהרגלו נסגר. ואילו היא, באמירה מתנשאת ומיותרת לגמרי, אמרה שהיא מבינה שקשה לו כי הוא נמצא בחדר עם שתי נשים שמדברות בשפה טיפולית. בשלב הזה ירד למנו המסך. בתוך תוכו הוא רצה להיכנס בה, אבל בגלל שהוא כזה אירופאי מנומס אז הוא סתם והתעצבן בלב. חבל, מנו. ניצן היתה עומדת בזה ואפילו שמחה שאתה נפתח סוף סוף. ואתה לא היית צריך לשמור הכל בבטן.

טעויות בולטות
לירון ועינת חוזרים מיעל, כשהוא מוטרד מנושא שעלה בקליניקה. מה מסתבר? שעינת מרגישה אאוטסיידרית בכל סיטואציה חברתית. קשה לה להתחבר לאנשים ועברה ארבעה בתי ספר, שאת חלקם לטענתה עברה מבחירה. לירון נלחץ מהתגלית החדשה, גם בגלל שזאת הפעם הראשונה שהוא שומע על זה, וגם מכך שהוא הכי חברותי וצמא לחברה שיש ולכן חושש שהיא לא מתאימה לאורח חייו. זו הסיבה שהוא החליט להעלות את הנושא מולה בדרך הביתה, אבל גילה שהוא מדבר ללאמפה. וזאת לא סתם לאמפה, אלא משודרגת עם פיצ'ר חדשני שבו היא גם מפהקת כשמדברים אליה ומעבירה נושא.

המהלך המביך
מעיין ועומרי אצל יעל, מספרים לה שהם רוצים להיפרד. ואז מעיין פוצחת במונולוג קורע לב על "איזה מקסים אתה, ואיך אני שמחה שלא חסכת ממני חרא וברקסים, כי אני יודעת שאחריך יהיה הרבה יותר טוב". עומרי מתרגש וגם פוצח בקונטרה של מונולוג נגדי על "כמה שאת מקסימה ואיזה מזל ששידכו לי אותך וכמה שאת בנאדם מדהים", כי לא הבנו. אז תתחתנו! הקיצר, שניהם בוכים ונפרדים ואילו אנחנו הרגשנו מבוכה. כנראה בגלל שהסצינה הזו נראתה כלקוחה מ"הרווק" האמריקאי - קיטש, קיטש ועוד קיטש. חבר'ה אנחנו בישראל, קאט דה בולשיט.

מהלך מנצח
עומרי התמים נכנס הביתה בחיוך ומבקש חיבוק. מעיין, "מלאת שמחת החיים", הושיבה אותו לשיחה. היא אמרה לו שהוא אשם שלא ניסה ולא נלחם ולא היה שם ולא נתן מעצמו. עומרי המופתע היה בהלם, התנצל כרגיל על עצם קיומו, ועוד ניסה איכשהו להציל את המצב ולמחוק את הכתובת מהקיר. וכך אחרי חילופי דברים קצרים יחסית, הם החליטו בינתיים להפריד כוחות. ולמה זה מהלך מנצח? כי די. די כבר. כמה אפשר לסבול בשם התהליך הקדוש. חלאס.

רמת סיכויי הזוגות
עומרי ומעיין - טוב, אז הם נפרדו. אבל... תחושת הבטן שלנו היא שיש סיכוי שהיא עברה תהליך מואץ והראשון שהיא תכיר אחריו יהיה אהבת חייה. לגבי עומרי, כמה שהיינו רוצות לומר את אותו הדבר, אנחנו לא ממש בטוחות.

ניצן ומנו - מה יש לומר? אז הנה, בפעם האלף ואחת: חמודים, חמודים, חמודים. וחסר להם שהם לא נשארים ביחד. יהיה לכם עסק איתנו!

לירון ועינת - תגובתו לתגליות לגביה, קרי, שלפעמים היא עצובה ומסתגרת, מטרידה אותו בהקשר להמשך. הוא משוכנע שבת הזוג אמורה להיות בדיוק כמוהו, ולחוש מה שהוא חש בכל רגע נתון. העובדה שמתחשק לו לצאת ולה לא הדליקה מבחינתו נורות אדומות לגבי רמת ההתאמה ביניהם. זה מה שקורה כשפנטזיה פוגשת במציאות. תתעורר מתוק, אתה לא חי בתוך אגדת דיסני ועינת היא לא נסיכה. מדובר באדם אמיתי בדיוק כמוך. ולא, היא לא אמורה להיות מסונכרנת אליך ב-100% בכל רגע נתון. אם זה מה שאתה מחפש, אז לא הבנת כלום. אך האם בכל זאת ישארו יחד?

בילי ורוית הכותבות הן בעלות מיזם ההיכרויות "בילי ורוית - כמו חברה שמכירה לך"

בילי שינגרט ורוית מגדל (צילום: נועה רוזן)
בילי שינגרט ורוית מגדל (צילום: נועה רוזן)