הפרויקט "מיוזיק בונקר" בחדרה נולד לפני 15 שנה כיוזמה של מוזיקאי מקומי, סלבה מסוז'ניק, שחלם להקים מועדון מוזיקלי שבו בני נוער ייפגשו וידברו את שפת המוזיקה. הרעיון היה שבני נוער בסיכון שמסתובבים ברחובות יוכלו לנגן שם, להיפגש ולדבר על מוזיקה. סלבה פנה למנהל מרכז הפנאי בזמנו אייל עפגין, וביחד החלו להגשים את החלום, והפכו את מיוזיק בונקר להצלחה שסחפה בני נוער רבים. לפני עשר שנים סלבה מת במפתיע מדום לב, אך חזונו נמשך. 

עם במה קטנה המאובזרת בתופים, מגברים, תאורה מקצועית וכל מה שצריך לחזרות ולמופעים אינטימיים, מיוזיק בונקר משמש סוג של בית חם וחדר חזרות מקצועי לאין־ספור בני נוער ובוגרים. 

לפני שמונה שנים התמנה עפגין למנכ"ל עמותת פנאי העיר, והחליט לשדרג ולהעצים את הפעילות במקום גם לפעילויות כמו סדנאות למוזיקה, ג'אמים נגינה חופשית ומופעי רוק, וכן לאולפן הקלטות שנותן מענה לכל האומנים הצעירים באזור וליווי להופעות חיות. זאת לצד כיתות אומן עם מוזיקאים כמו המפיק ג'ורדי, המתופף מאיר ישראל ואחרים. 

יו"ר פנאי העיר חדרה והמשנה לראש העיריה עו"ד יניב דרי אומר: "אני שמח וגאה שיצרנו ארגון שכל עיסוקו ותפקידו הוא להיות פלטפורמה קהילתית מעצימה עבור תושבינו".